My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Malin Skogström - 28 december 2010 08:47

...på en helt ny blogg.. =D

Började bli lite less på den gamla, det strula hela tiden och det blev en massa smågrejor som jag inte förstod mig på som man skulle göra för att man ens skulle få en radbrytning..

Vilket inte borde vara svårare än att trycka på enter, men så var inte fallet, men nu är det i alla fall så att det är en gamal blogg och detta är min nya...


Idag jobbar jag 9:30-16:00 vilket är ganska skänt pass, kan kanske till och med komma ifrån tidigare beroende på hur många barn vi har..

Igår skulle jag sluta 13:30 men då fick jag gå redan 11:30 för det var tre barn och lite dumt att ha 4 personal på det...


När vi har slutat jobba idag både jag och Jonas så ska vi åka in till stan för att äta middag och umgås med Lenitha och Jalla(Thomas). Det ska bli kul, var så längesedan som vi umgicks med dem, sista var i sommras någon gång...


Det är mycket som blir nytt nu snart, nytt år, ny blogg, vi ska kolla på nytt boende, med mera... Med det nya året kommer många nya grejor.. Hoppas bara att det är bra nya allihopa =P


Igår bjöd vi upp Sophie och Tom på middag, lite sällskapspel samt fruktsallad till efterrätt.. Det vart en himla trevlig kväll, tror att de drog sig hemåt vid halv elva, ganska sent för att vara mig just nu, men jag lyckades hålla mig vaken... =)


Näe nu är det dax för mig att göra mig i ordning så jag kommer iväg till jobbet itid, vill ju inte komma sent när man har sovmorgon heller. =P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards