My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Resedagbok - Dag 5

Av Malin Skogström - 10 januari 2011 13:00

Söndag 9/1.

Idag klev vi upp tio, eller nått, gjorde typ ingenting på hela dagen, vilket var sköänt för min hals, behöver vila den känner jag.. =)

Vi spelade lite spel och annat. =)

När klockan blev fyra tog vi och for in till Kristianstad och käkade på BurgerKing, Jonas hade aldrig gjort det, så då fick han göra det idag.. =)

Vi åkte ända in för att vi skulle på bio, =P slog två flugor i en smäll.. =)


Bio började 18:20, Narnia, prins Caspian och skeppet Gryningen.

Den var otroligt bra, jag gillade den verkligen väldigt mkt, Jonas sa att han oxå tyckte den var bra, eftersom jag inte hade läst denna boken så var den nog bättre än om man hade läst, för Sandra och Anni sa att de hade inte följt boken mycket i denna filmen, men det gjorde inget, filmen var bra, för en gång skull håller jag mig till att tycka att filmen är bra och inte boken =P hehe Kanske ändrar mig sedan..


Vi fick se trailer på fler filmer som jag tror kan vara himla roliga bla "Trassel" typ en animerad Rapunzel. =P Men den verkade vara himla rolig..

Dessutom Gullivers resor med Jack Black som Huvudroll, han är ju rolig annars men i denna filmen tror jag att han kan bli toppen.. =) Två filmer som jag kommer att se i framtiden =P


När vi satt på Bion igår så rörde det sig i magen och det var så himla roligt för jag har inte dirket kännt det innan. =D Det var otroligt roligt!! =D

Roligaste som jag varit med om på länge =D


Vi kom hem runt nio tiden och då fortsatte det att röra på sig =) ända tills vi skulle sova, då blevdet lugnt, tror att bebis gillar bio =D

Får göra fler försök och se om bebisen eventuellt kan röra på sig då med.. =)


Vi kom i säng runt elva, skönt att det inte blev för sent men ändå inte så tidigt.. =)


Jag har en VÄLDIGT trevlig och händelserik resa hittills!!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards