My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Malin Skogström - 15 januari 2011 16:21

Idag var det som alla andra dagar klev upp i en vanlig tid men i morse började det med att jag blev väckt på grund av att Frösunda bemanningscentralringde kvart över sju, de ville att jag skulle jobba idag och imorn, hade jag varit hemma hade det inte varit några problem men nu var jag ju hos pappa i skåne =P


Men tio över nio drömde jag att det var någon som drog mig i foten, skulle kittla mig eller nått, men så vakna jag till då var det pappa som stod i fotändan och drog så jag skulle vakna =P hehe


När vi ätiti frukost började pappa skotta snö, här nere har det nämligen snöat hela 10 cm =) Vi tänkte väl att vi skulle sopa av bilen inför imorn men om det skulle vara så att det kommer mer snö inatt så skulle vi behöva sopa imorn igen, ingen kul tanke just nu. =)


När alla var klar och hade vaknat till så satte vi ss för att spela Phase10, ett spel som Anni fick i julklapp av mig och Jonas =)


Vi hade julklappsutdelningen igår, det glömde jag att skriva, men det skriver jag nu och då fick Jonas en musmatta med en geléklump, jag fick presentkort på HM 350 kr, tillsammans fick vi 300 på ikea och sen fick jag ju födelsedagspresenter oxå, då fick jag en vattenkaraff som får plats i kylskåpsdörren av Sahra och Sandra och av pappa och Anni fick jag en musikalisk bola som är som ett halsband som man ska hänga i maghöjd =)

Sen fick vi även ett litet bidrag till resan vilken var väldigt bra och det behövde vi kan jag säga =)


Till middag idag blev det stekt laxfile med potatismos och hollandaisås.. =D Det var såå himla längesedan som jag åt det så jag tog åt mig för mkt och sen orkade jag inte äta upp, men det gjorde jag i alla fall för det var såååå himla gott...


Nu sitter vi och spelar klart rundan som vi började på innan vi började med maten så jag hoppas jag vinner, men då kanske det är på tiden att jag lägger ifrån mig datorn och lägger lite tanke i spelet =P


Ha en bra kväll allesammans =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards