My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

20 fulla veckor

Av Malin Skogström - 26 januari 2011 11:30

Idag är det onsdag och jag har gått 20 fulla veckor vilken är halva tiden, så nu är jag i vecka 21 och på den långa sidan av graviditeten. Den jobbigaste, åtminstonde vad jag fått höra. Får väl se om det stämmer något bra då.. =)


Vet att det är många som vill att jag ska lägga ut bilder men har inte kommit till skott att göra det än. =) Måste kanske göra det idag =)

Eftersom det har gått halva tiden så är det väl på tiden att visa hur stor man är.. Var på Hm förra veckan och införskaffa mig ett par bättre byxor som jag kunde ha på dagis(jobbet) man kan ju inte gå med leggings där hela tiden, lite tråkigt, så nu har jag ett par riktiga byxor. =)


Sophie har precis varit upp och knäpp en bild så den kommer här =P

Så här ser jag ut i nu V 20+0

  


Hon hade med sin lilla söta Harry, han är ju såå himla söt, han tycker att det är kul att komma upp till oss, han jagar katten, sen jagar katten honom =P

Han är såå söt nu när han är nyklippt dessutom =)


 


Tänkte att jag sak och fixa mig lite frukost innan jag ska gå en sväng med Sophie och Harry, jag måste se om jag kan bli bättre i halsen och näsan någon gång, vill kunna jobba igen..

Var och köpte spjälsäng igår, jag trodde jag skulle köpa en vit, jag var helt inställd på att det var en vit jag ville ha men när jag vi väl kom dit så blev det att vi köpte en i antikbets, den var väldigt fin, trodde inte att jag skulle bli så nöjd med den som jag blev.. =)


Nu ska jag bara vänta på att Jonas kommer hem så ska jag äta lunch tillsammans med honom sen måste jag försöka ut och se om jag kan hitta på något, orkar jag det kan jag ju jobba snart =D


Ha det bra!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards