My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Långa dagar...

Av Malin Skogström - 28 januari 2011 12:15

Nu börjar jag bli trött på att gå hemma, bill inte vara sjuk mer!

Tråkigt att sitta i sofan hela dagarna, tråkigt att bara gjo på tv och sitta vid datorn..

Igår när Jonas och Danne kom hem bytte de om sen for vi till affären och köpte lite mat, eller lite, vi fyllde frysen, vilken är skönt då behöver man inte handla så mkt på länge =P

Var ner till Sophie igår med och drack en kopp the, vilket var väldigt bra för min hals! =D Lindrar skönt...


Idag vaknade jag halv tolv, fast att jag gick och la mig strax efter tio, då vi sett klart CSI.. =)

Nu istter jag och kollar på gamla avsnitt av desperate Housewives... Säsong 2 avsnitt 3 eller nått, går ju på tv varje dag. och jag har ju inte haft något annt för mig =P


I förrgår såg vi filmen "Dumma Mej" och den var såå himla rolig!! =D

Både jag och Jonas skratta en hel del. =D 


Ikväll ska vi bara ta det lugnt och se till så jag blir frisk så jag kan jobba på måndag.. =D Imorn är det lördag och då ska vi till Matte och Mia för att sitta barnvakt åt Natalie, för som det ser ut nu så ska de ut på stan men de vet inte när men först så måste vi åka till mamma och fika för hon har bjudit in oss till det för det finns inte så mkt tid för det senare.. =)


På söndag ska vi spela sällskapsspel, jag Jonas och Danne får se vad det blir för spel men spel ska det bli i alla fall.. =D

Och nu kommer Jonas hem på lunch så nu ska jag surra ned honom en stund innan han far tillbaka till jobbet igen =D


Ha det bra allesammans!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards