My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Malin Skogström - 14 februari 2011 19:00

    Idag är det måndagen den 14 februari också känd som Alla hjärtans dag eller Valentines day...

Jag har varit och jobbat sedan halv tio, började sent idag vilket var väldigt skönt, men då slutar jag sent dessutom =P hehe

Helgen i resume är kanske en bra ide =P

Fredagen började med att vi hade bjudit hit sällskapet Sandra o Peter, de hade även Sandras lillebror Simon med sig.. =)

Vi åt tacos, umgicks allmänt o kollade på gamla bilder, det var himla trevligt
=) Vi spelade även en runda "Med andra ord" o jag gillar det spelet, haha kan inte få nog av det =P

Var längesedan man kunde göra det med dem. så det var himla kul =)

När klockan närmade sig tolv, halv ett så droig de sig hemåt, jag skjutsade för jag var den enda som fick köra. =P

Lördagen började med att vi åkte till fyndlagret i nacksta o kollade lite väl där hittade vi en klocka som jag gillade, och Jonas hittade en extra säng, ingen sån där med fjädrar utan en bättre med riktiga ribbor o även att den var ihopfällbar o då den är det går den på hjul =P

Den sover Danne på just nu ;) hehe Han tycker tydligen den är himla skön...

Efter det åkte vi till Erikshjälpen i Timrå och gjorde av med lite tid innan det var bestämt att vi skulle möta Jonas mamma och åka för att hälsa på hans mormor, hans morfar gick ju bort den 31/1 tråkigt men mest sorgligt men det är livets gång tyvärr...

Efter vi varit dit åkte vi en sväng till Matte o Mia, skulle lämna en skiva o sen åka vidare.. =) blev en snabbfika innan vi for, när vi for hemåt var det tänkt att vi skulle spenderas kvällen med min älskade Sophie, men hon var dålig.. =( Hon hade fått feber o kräktes så jag ville inte gå¨ner o hon ville inte att vi skulle komma...

Så efter att gjort om lite i våra planer så åkte vi till Sandra o Peter för att umgås med dem lite.. Blev en trevligt kväll fast att man inte riktigt hade planerat den.. =)

Söndagen så gjorde vi typ ingenting, slappa, sepla dator, bara var helt allmänt slö o gjorde ingenting =P hehe SKÖNT som bara den!!


Under helgens gång så har den lilla levt om som bara den, men jag tror att hon har någon sortförkärlek till sin pappa för så fort han börjar prata eller han kommer i närheten av magen för att säga god natt så börja h*n leva om..

Som exempelvis i morse, Jonas la handen på magen och börja prata med mig innan han skulle kliva upp då var det dax för morgongympa av något slag, jag som inte skulle kliva upp förrens halv åtta blev klarvaken kvart över sex ;) Men det är mysigt att man kan känna h*n så pass mkt hela tiden.. =)


Under dagen idag har h*n inte rört sig så himla mkt, det är tvärt om nu, så fort jag sätter mig ner så börjar h*n röra på sig, tror h*n vill att jag ska vara upp o röra på mig hela tiden, får ingen lugnt stund om h*n får bestämma...


När jag kom hem från jobbet hade Jonas gjort spagetti och köttfärssås, det har han aldrig gjort tidigare, det var så himla gulligt, inte nog med det, han tog disken för han tyckte att jag behövde vila =)

Dessutom hade han köpt ett par fina rosoer med en jättefin vas till och en liten chokladask...

Han är då f*n den bästa man kan ha!!

 


Näe nu ska jag vara lite social med min extremt bästaste bästa Sambo!! =) Älskar honom över allt annat!!(om man inte räknar med den lilla livet) ;)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards