My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Malin Skogström - 3 april 2011 17:15

Idag var det tänkt att jag skulle slappa och vila upp ryggen lite så jag orkar med morgondagen, men så blev det inte, det blev att jag åkte till Birsta med Mia och då blev det ju lite shopping.. Tur i oturen kan man väl säga.. =P

Jag köpte två tunikor som jag tyckte var väldigt fina, det var ta två betala för tre =P näe men betala för en rättare sagt haha, det går av bara farten det där..

Sen kunde jag inte låta bli att köpa den mest underbara klockan som jag någonsin sett.. Jag har gått och velat ha den länge men nu slog jag till, Mia köpte en klocka och då blev jag helt enkelt VÄLDIGT sugen på att köpa en jag med!!


Kläderna ser betydligt bättre ut på mig än på galgen! =P hehe

   

Sen en fiiin bild på klockan och så självklart naglarna som jag gjorde hois Cissi.

 

Även att vi igår köpte ett väggfäste till lilltv i sovrummet så nu äntligen kom tv ut ur gardroben! Det var väl på tiden ;) hehe

Det blev himla bra, bättre än jag trodde att det skulle bli, men nu har jag två extra hyllor i gardroben till mig vilken gör att jag helt plötsligt har två extra lådor över till den lilla som ligger i magen! =)

 Idag när vi satt och åt lunch så kände jag världens spark, det var inte en utan det var på två ställen sammtidigt! =P

Helt otroligt vilken chock jag fick , kan jag lova, och jag hoppa ju till i stolen för jag var inte riktigt beredd på en sådan kick! =D


Nu sitter jag i soffan o väntar på att maten i ugnen ska bli klar så vi kan äta nån gång.. Börjar bli lite hungrig nu.. =) Det blir smaskigt god gratäng idag =)

Efetr det ska jag nog se en film med Jonas eller bara ta det lite lugnt så jag får vila ryggen ordentligt innan imorn.. Om jag har lika ont imorn så blir det ett samtal till sjukgymnasten..

Imorn kommer även mamma och lillasyster hit för första gången och hälsar på, ska bli kul att få hit dem, et var väldigt längesedan som de var hit, vi ska rensa käket, får väl se hur det blir med den saken, jag kommer inte ha några grejor kvar om mamma får bestämma! =P haha..

Nuy är det dax att kolla på maten, ha det bra allesammans! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards