My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Första Maj...44 dagar kvar <3

Av Malin Skogström - 1 maj 2011 20:25

Idag har det vait en seg dag, jag är oerhört trött och jag har ändå sovit tillräckling, enligt min mening, menjag kan ju ha fel =P

När jag vakna imornse så var Jonas redan uppe. Eller imorse ska man väl inte säga. Jag vaknade kavrt i elva och klev upp halv tolv, då vart det frukost.. =)

Medans vi satt ochåt ringde mamma och frågade om vi skulle vara hemma, och vi hade inget planerat så jag sa att det bara var att komma om det var de hon ville. =)

Efter en halvtimme komhon och lillebror intrampandes genom dörren och med sig hade mamma en badbalja med en plasthållare som man kan lägga bebisen på när h*n badar.. =D

Inte nog med det lillebror hade även han med sig en lite grej till sitt systerbarn..


Till vänster en liten katt som gosedjur och till vänster en giraff som spelar när man drar den i svansen =D Jättefina!!


Det var himla kul att det kom förbi och lämna av det =D

Tror att Danne ser fram emot att bli morbror.. =D


I onsdags så var vi i källaren och sorterade en hel del lådor, hittade en massa gamalt skräp som man haf sedan man flyttade in.. MEn det bästa fynd som jag gjorde var nog när jag hittade gamal böcker som jag hade haft när jag var lite, kommer så väl ihåg det =D  Det är sååå himla kul att hitta sånt som man själv har använd när man var lite =D

Hoppas bara våran lilla kommer att få användning för det =)


 

I torsdags så var jag till barnmorskan och gjorde en rutinkoll.. =)

De kommer ganska tätt nu känner jag, men det är ju bra, det betyder ju att bebisen är nära!! =D

Det är såå himla spännande =D

Hos barnmorskan mätte vi magen och den var 34cm, och hjärtljudet låg på runt 136 slag /minut. =)


Det är mycket smo händer nu börjar få hem alla saker som vi har planerat att vi ska få hem, på tisdags så inhämtas vagnen, babyskydd (bilstolen), skötväskan, spjälsängstäcke, spjälsängsskydd, sängmobil och lite där till, sen har vi inge mer kvar att hämta, då tror jag att vi har fått hem allt som vi ska få hem förutom lakan till vagenen, men det håller mormor på att sy så det är nog färdigt vilken dag som helst =)


I veckan som kommer blir det klippnign så jag får väl lägga upp en före och en efter bild, jag ska fixa naglarna och köpa doppresent till lillasyster, dopet är ju på lördag! =D


Pratade även med pappa igår och han kom med bra och goda nyheter, han berättade att han kommer upp en gång, då den lilla precis är född och en gång till senare i höst för att komma på dopet! =D

Det var en av de bästa nyheterna jag fått på öä'nge, ska bli så kul att få hit pappa, han har inte varit hit sedan 07, det är bra längesedan!! =) Sakanr honom!!


Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på en film och mysa med Jonas =D

Imorn bär det nämligen av till läkaren för att prata om min rygg..

Ha en trevlig kväll allesammans!! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards