My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Malin Skogström - 3 juni 2011 22:15

Nu är det så att vi har lite namn som kommit in så här under hela grviditeten, men just nu känner jag att jag skulle vilja ha lite förslag..

Någon som har ett toppenförslag att komma med?


Släng in en kommentar eller nått så vi slipper ha ide torka! =D

Av Malin Skogström - 3 juni 2011 08:54

Blev ingen bebis igår heller, så tyvärr fick inte Odin sin dag rätt, idag är det Linn som har gissat, så vi får väl se, men än så länge har h*n ingen brådska att komma ut som det känns i alla fall.. =)


Igår klev vi upp och plockade lite här hemma innan jag hade en bestämd dejt med Lenitha på Birsta. Vi har inte träffats på hur länge som helst, sist vi sågs var nog för jul för hon var inte gravid, vilket hon är nu, och en fin mage har hon dessutom fått.. =D

 Vi gick runt och kollade på alla möjliga affärer, jag hittade inget speciellt. =P fast jag letade ju inte heller.. =P jag var dick in på apoteket och hittade ett par halstabletter som jag behöver just  nu, har sååå hont i halsen så när jag sover, samlas det en massa slem och blir klumpar, på dagen river det i halsen så jag måset hosta tills jag blir alldeles torr.. Det skulle inte förvåna mig det minsta om jag skulle åka på något nu BARA för att förlossningen är så nära, det sämsat med detta är att det 'r ju långhelg, jag kan ju inte ringa vårdcentralen och be om en tid, så jag får vänta tills på tisdag med det tyvärr.. =(


När jag och Lenis åkte från Birsta gick vi in på Willys och handlade ingrediinser så vi kunde gör pannkakor.. =D

När vi kom hem surrade vi på, kolla en massa gamla bilder, hon och hennes man, var ju ner till min pappa en vecka mitt i sommaren 2008. Det är en sommar som var såå himla kul =D Den glömmer man inte i första taget =D


Sedan var det dax att gör pannkakor, =D det blev kanske lite må´nga pannkakor med tanke på att det bara var jag och Jonas och LEnitha som skulle äta, men alla utom fyra fick åt! Helt otroligt!

Lillebror kom på besök igår, han ville spela lite tv-spel med Jonas, han hade väl tråkigt, men när han kom slutade det med att vi satte oss och spelade Sagan om ringen-RISK, sällskapsspel istället! =D Vi satt från sex till hvart i ett inatt, duktigt trött jag var då, skulle kuna tro att jag gick i sömnen när jag väl skulle ta mig till sängen, Både Danne och Lenitha sov kvar inatt, LEnitha på soffan och Danne på sin extra säng =)


Nu har jag klivit upp, men jag var dock inte först, Lenitha vaknade en stund före mig, och nu sitter vi vid en varsin dator och kollar runt lite innan vi ska väcka grabbarna och käka lite frukost innan vi ska ut på dagens äventyr. =)


Dagen är tänkt att den ska spenderas i  Ljustorp. Lenitha skulle träffa Majja och sen frågade hon om jag ville flja med och då bestämmde vi att jag gör det, då kom Jonas med på en kant dessutom.. =)

Så vi ska först till Timrå, kolla in MammaMiasBabyShop, Lenitha skulle kolla på lite grejor innan vi skulle till Majja och Alex..

Samtidigt som vi gör det ska Jonas in på Jobbet en sväng och läsa av någon felkod på Mias bil, sen bär det av mot Skogen.. =)


Ikväll blir det middag med mamma och Tommy, dags att fira att min käka mor blir gammal =P hehe, fast ändå inte, hon blir ju 41 på söndag så, jättegammal är hon väl inte ÄN. =D hehe =D


Näe, nu måste jag gå och fixa min hals lite så jag kan få ner lite mat i strupen innan vi far. =)

Jag önskar alla en toppendag, för det ska vi i alla fall ha! =D


Jag bjuder på en bild från den gamla goda tiden! =D

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards