My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Malin Skogström - 9 juni 2011 18:54

Gårdagen spenderades på Birsta hela dagen tillsammans med Sandra och Sophie, hade väldigt trevligt, tack för en toppendag! =D

Idag klev jag upp tidigt för jag och Sophie skulle käka frukost tillsammans men det blev tyvärr inte så pga vissa omständigheter, men det är inget man kan hjälpa. =)


Så jag tvättade en maskin och körde en maskin disk, gjorde matlådor till Jonas, eller rättare sagt hade lunchen klar till honom då han kom hem.. =)

Det var väldigt uppskattat vill jag lova.. =D


Sen bar det iväg för att köpa en vattenfontän till katterna, men det slutade med att vi köpte något annat istället, något som de kunde aktivera sig själva med, typ ett rör med boll som blinkar.. =P Ja men vi får väl se om de gillar det..

Sen blev det att vi köpte "buzzers" som vi väntat väldigt länge med att köpa men idag blev dem inköpta =P Äntligen =)


Men största anledningen till att jag och Jonas for på Birsta idag var för att vi skulle hitta ett par billigare sandaler eller liknade till mig.. Har sååå mkt vätska i fötterna och benen nu så man kan inte se vart foten slutar och benen börjar, men vi hittade inga alls, det är ju nästan omöjligt att hitta ett par skor som ska sitta så slappt att de nästan trillar av =P haha =D Så jag förblev skolös  idag med..


Imorn ska jag till MVC, sista kontrollen innan det är Beräknat datum, får se vad de har att säga om min jättefötter! Måste komma ihåg att jag ska at med mig Journalen oxå, så de kan fylla i det sista i den.. =) Efter det ska vi väl bara ta det lugnt och vila mina stora fötter, får se om det eventuellt kommer hit besök eller inte, men det märker vi imorn..


Imorn är det äntligen helg(för Jonas, jag är ledig jämt), och då vill mamma att vi ska ta en av de dagarna för att komma och hälsa på henne, och jag har sagt att det är okej =) vi får bara se vilken det blir.. =)


Näe, nu ska jag ta ett svalkande fotbad och sedan får en sköön fotmassage.. =D kommer att bli så himla sköönt..

Tur att jag har en så snäll sambo som ställer upp och är så oerhört guillig mot mig, speciellt nu när man behöver det som mest =)




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards