My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Malin Skogström - 13 juni 2011 09:30

Just nu sitter jag och väntar på att det ska komma några snubbar som ska byta rattar på elementen, men de kan likaväl komma imorn eller på onsdag! Lite synd att de inte kan säga lite mer exakt när de tänker komma.. Det är ju inte så att man vill ligga och sova när de kommer heller =P haha =D


Idag blir det en lugn hemmaadg, har ingen bil med tanke på att det har regnat, men det kan vara skönt att få lite gjort på hemma plan oxå.. =) Skall vika tväten som jag tvätta igår, se till att hänga upp de sista små tavlorna som ska hänga i sovrummet över spjälsängen.. Men det kommer inte bli helt klart förens den lilla kommer ut.. =)


Jag har även kollat och funderat på hur jag ska göra med dopkorten, om jag ska pyssla ihop dem själv är ju otroligt roligt, och jag gillar ju att pyssla så det blir troligtvis så, men om man hittar något bättre kanske man gör det istället =)


Jag tänkte att även Jonas ska få ha en synpunkt i det helka, det är mkt roligare när man håller koll tillsammans =D


Just nu låter det som att det är en hel ström av vatten som rinner genom vårat element! Jag tror att det håller på med grannes element för det ekar som sagt genom rören  i hela huset.. =P Så himla roligt, katterna sitter framför och tottar väldigt konstigt med spännda öron, de vill ju oxå veta vad som händer. =P hehe

Vi får se om de kommer idag eller imorn men det låter ju som att de kommer idag.. Hoppas!!! Då kan jag sova imorn! =D


Jag blir tokig och så himla less på alla j*vla myggbett som jag har, tror det är närmare 50 st, Jonas räknade dem igår och vi kom fram till att det fanns minst 20 st från knäna och ner på båda benen och fötterna tillsammans...


Jag ska försöka läsa ut boken som jag aldrig hann läsa klar igår heller.. =)


Men på tal om det igår kollade jag och Jonas på en sjuk film, haha, "The other guys" jag har nog aldrig sett en film där Dwayne Johnson och Samuel L.Jackson har så kort roll som de hade i denna filmen.. Det var en otroligt rolig film och det brukar det vara då Will Ferrell är med =D haha

Det är en film som jag kan rekomendera i alla fall =D


Imorn går mitt datum ut, men som de verkar nu så kommer det ingen liten före helgen i alla fall, men man vet ju aldrig det kan ju ändras innan man hinner blinka..


Det ända jag kan säga är att jag är väldigt trött på att ha kumpfötter, hålla på att svimma i värmen och tycka det är jobbigt att gå mkt. Inte kunna bära alls, det finns så mkt som jag längtar efter att få göra nu och en av sakerna är att få äta ädelost! Jag är helt såld på det, och att inte ha kunnat äta det på så här länge är JOBBIGT! =)


Näe hur var det nu igen, göra lite nytta! =P haha jag bara fastar hela tiden, men nu ska jag fixa lite... =)


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards