My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Malin Skogström - 15 juni 2011 08:29

..kl 8.00 av att ringde på dörren..

Det var några snubbar som skulle komma och byuta ventilerna och värmerattarna på elementen.

Jag som låg och sov, blev lite chockad av att de kom precis just 8.00, trodde att det skulle komma lite senare under dagen, men inte då..  Jag fick skynda mig upp, slänga på mig en morgonrock och går för att öppna dörren.. Duktigt trött jag var, måste sett ut som ett spöke.. haha =D

Jag släppte in dem och katterna var såå himla nyfikna det var nästan så att de satt i knät på snubbarna när de skulle fixa elementen.. =P

JAg gick och klädde på mig lite snabbt och drog en borste genom håret, sen var jag redo =P haha...


Medans de var här så passa jag på att fixa lite i köket, man vill ju inte bara gå och lata sig när de jobbar så hårt.. =D


De har precis gått härifrån nu, så nu kan jag slå mig ner  med en tallrik cornflakes och tidningen =P Sen ska jag invänta Bea, hon ska komma förbi idag innan hon ska vidare.. =)

Pratade med henne en stund igår kväll.. Vi pratade om allt mellan himmel och jord.. =) Häromdagen ringde jag henne för att jag var så irriterad och så säger hon de är bara att ringa, när du vill, jag kan alltid lyssna =D Det gillar jag, det är verkligen en bra vän! =)

 Men det finns fler som henne i min omgivning, men sen finns de ju även de som säger tvärtomj istället, så som, näe, jag vill inte prata om detta idag, välja bort ett samtalsämne är inget jag tycker att man ska göra, ja menar, tänk om jag skulle behöva någon att prata med om just det som den här personen inte vill prata om, vad ska man då göra om just den här personen inte vill prata om det, Speciellt om den här personen påstår sig vara din bästa vän! Men det märkte man ju på en gång att så var ju inte fallet...


Idag är det onsdag och dessutom den 15 vilket innnbär att det är 40+1 idag.. så nu har jag påbörjat min räkning uppåt istället, det är lite annorlunda, att räkna på detta hållet, men spännande i alla fall.. =D MEn vet att tiden har gått ut och man vet att den lilla kan titta fram när som helst, MEN man vet ju egentligen ingenting! =P haha =D Konstig känsa det där.. =)


I måndags så var vi och köpte snuttis till den lilla, nu har jag äntligen den oxå i giraff =D så nu saknas det bara 1 sak så är jag helnöjd (babygym) men det kommer jag ta när den lilla kommer =) Det är ingenting som h*n behöver just nu precis på en gång.. =)


Mamma ringde igår och fråga vad jag gjorde, och som sagt, då det regnar har jag ingen bil så jag satt hemma och gjorde inte så mkt, läste en bok, kolla lite på tv och kolla runt på internet =P Hon tyckte att jag skulle komma och hälsa på henne, men jag tyckte inte att det var någon bra ide.. =P


Tänk om jag är i Njurunda och så skulle vattnet gå, så har jag ju fått de instruktionerna av Barnmorskan att jag inte får uppe och röra mig, vilket innebär att Jonas måste åka hela vägen ut dit för att hämta mig och sen ska vi åka på sjukhuset, så jag tror nog att jag håller mig på hemmaplan eller i alla fall i närheten =P


Och som det ser ut så får jag troligtvis träffa min "darling" idag med! Han befinner sig i Sundsvall och jag tycker att det är väldigt viktigt att vi ska ses ;) med tanke på att det är så sällan vi ses.. =P


Näe men nu ska jag slänga mig en sbabbis i duschen sen ska jag invänta Bea =)

Jonas har gissat på dagens datum så vi får väl som om han får rätt ;)

Men även Simon och Åsa har sattsa på dagen så vi får väl se, vi får väl se! =D




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards