My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Malin Skogström - 21 juli 2011 08:18

Just nu sitter jag i soffan och äter lite frukost medans lillgumman ligger bredvid och halvsover.. =)

Idag ska jag in till stan och hämta ut biljetterna för vi ska på Bio på lördag (äntligen) Jag som har väntat så himla länge på denna filmen, någon som kan fissa vilken??

Självklart är det Harry Potter 7 del 2. Jag har ju läst boken, så jag vet ju vad som händer, men jag vill i alla fall se filmen =D


När vi ändå är i stan så ska vi ta en liten fika tillsammans jag och Sandra, sen tror jag att det får bli en prommenad med lilla Zingo.. =D


Igår var jag till Timrå på Mias shop och höll henne lite sällskap medans hon jobbade, det kom inte mkt folk, så vi satt utanför och solade lite, medans Matilda låg i vagenen och sov, så sällan som hon sover ute i friska luften så då får man passa på medans man får chansen! =D

Vi pratade lite om helgens planer, Vi ska ju till Näset och på Bio, och på söndag kommer MIN PAPPA!!! Äntligen! =D Längtar som bara den tills dess =D

Det blir första gången han får träffa sitt första barnbarn när han kommer så jag tror att han längtar lika mkt som jag! =D


Näe nu ska jag ringa lite viktiga samtal innan hjärtat mitt vaknar, ni får ha en bra dag medans jag bjuder på lite bilder =) Tre bilder på sovning och två från första badet! =D ENJOY!!!!


         


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards