My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Malin Skogström - 14 augusti 2011 08:53

Igår, lördagen den 13 augusti var Matilda på sitt första bröllop, det var Majja och Alex som gitfe sig.. Det var en jättefin sermoni, mysig liten kyrska och otroligt fint.

Majja hade en jättefin klänning på sig, hon hade satt upp håret jättefint och allt såg jättebra ut, Alex hade kostym på sig o de har jag nog aldrig sett honom ha, han var så stilig i det! =)


När sermoni i kyrkan var slut fick man gå ut och fota dem på framsidan av kyrkan, det blev många fina bilder.. =)


Middagen och festen var i Bygdegården i ljustorp. Mysig lokal, de hade gjort jääte bra bordplaceringar, Matilda fick även en egen plats, sååå himla gulligt.. =)

Det är alltid kul att komma bort och träffa en massa gamla kompisar som man inte träffa på superlänge.. =) Vi träffade Majjas vänner från stockholm, de som vi var hos då vi åkte till Tallinn förra året, himla mysiga människor, träffade även folk sojm jag aldrig hälsat på förrut, en del trevliga andra mindre trevliga, men det är inget man kan göra åt tyvärr..


Idag ska vi ut och träffa ännu mer  folk som de var längesedan man träffade, kopmisar från Borlänge. =) Ska blil väldigt roligt, sist jag träffade dem var hm, långt innan jag träffa Jonas, tror till och med att de var under tiden då jag och X:et bodde i mammas gamla lägenhet i Timrå. =P Så då vet man att det är längesedan =P


Idag är även Jonas sista semesterdag (denna månaden) ;) för imorn är det dax för honom att börja jobba igen, han har jobbat fem dagar på hela sommaren men nu när sommaren är slut är det dax att börja ta tag i allvaret =P


Lite bilder bjuder jag på. =D

Fick även många fler, även en del på de andra gästerna, men lägger inte ut dem här, kan vara en del som inte gillar det.. man vet aldrig =)

Tack o hej så länge!!


  

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards