My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Malin Skogström - 10 oktober 2011 13:19

.. kommer bilderna in =D


Veckan som gått har gått delvis snabbt och delvis sakta... Jonas har varit hemma sjuk med feber och förkyldning, vi har även varit på babyfotografering, även om han varit sjuk har vi hunnit med det =P

Det var himla roligt vill jag lova, längtar tills bilderna kommer..

På torsdagen så kom Sophie och Tom hit, de stannade dock inte så länge vilket jag tyckte var himla synd.. Men men, det kommer väl fler gånger..


På fredagen så kom Mattias och Mia med Natalie hem till oss. Vi bjöd på middag och sen spelade vi lite sällskapsspel. efter det hade grabbarna spelkväll som de så länge tjatat om..=P

På lördagen åkte vi till mamma och hälade på, jag var så otroligt dålig så jag orkade inte ens laga mat.. Det är jobbigt när man blir dålig..

Då fick Maya och Matilda busa lite igen och jag fick ännu mer kläder från mamma som både kom från henne och från USA.. =)

Igår var det ljusparty, så då kom de några stycken hit, fler än jag trodde till och med, var bra att ha det nu, behövde lite nya ljus =P


Jag har ju glömt att skriva in att MAtilda var ju till läkaren i måndags för en vecka sedan och fick sin spruta/sprutor =) 3 månader då ska man ju få sådant =)

De tog två sprutor en i varje ben, men de stack samtidigt så det gjorde bara ont för henne 1 gång vilket var tur, det är så hemskt att se hur ens barn blir ledsen på det viset..

Vikten var en bra ökning från förra gången men hon håller sig så fint på sin egen kurva vilket är toppen.. =D

Hon väger nu 6770g och är 64cm lång. Snart har hon växt om sin moster som är 4 månader äldre, i alla fall på längden =D


Näe nu ska jag dra dammsugaren över golvet innan lillskruttan vaknar o ska ha mat =)


Ha det så bra o njut av bilderna =P

Matildas gamla "rum" eller rumsdel =P kommer nya bilder imorn kort..

 

Matilda inviger sin nya stol! =D

Matildas nya badleksaker! =D

Inflyttningspresenter från mormor och mamma/tommy och Maya! =D

Sven-Eriks 50 års kalas =D

 

Maya mosar kisse, äter sallad och Matilda gapar! =P

 

Matilda har en pratkompis på babyfotograferingen (Ebba) ! =D

Lek o bus med moster Maya!! 

     

Thomas och Lenithas lilla Lex! =D

 

Kläderna som jag fick av Lina igår! Tack så mkt, de var jättefina! =D

 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards