My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Malin Skogström - 29 mars 2013 11:55

Jag ber i förhand om ursäkt för alla eventuella stavfel! =P

Just nu är det så himla mkt som har hänt och som kommer hända, så jag känner att jag har egentligen inte tid att blogga, fast jag många gånger sätter mig ner för att blogga så kommer man in på annat och glömmer bort sig och sen är det något annat som kommer emellan..


Men lite snabb resume då.

Giftemål 13 mars <3

Kaspian började gå 18 mars =)

Kusin Jenny fick en liten tjej 22 mars

Majja Fick en liten tjej 27 mars

Jonas fyllde 28år 28 mars

Mia fyller 32år idag 29mars =)

Imorn kalas för Jonas hos mamma, Matilda sova över hos Maya 30 mars

Söndag heldag på söröje med grillning samt middag på näset m.m 31 mars

Måndag fika hos Jonas mamma med hans bröder 1 april


Sem kommer det en massa annat som man oxå ska hinna med, det är 30års kalas, 25 års kalas x3 1 års kalas x3, vi ska åka på kryssning (bröllopsmys utan barnen!) 35års kalas, 50år kalas, 55års kalas, 2 års kalas, dop, bröllopsförnyelse, bröllop x2 Utomlandsresa! Konsert. 3 små bebisar skall komma och mitt i blnad allt detta påhitt så ska vi hinna med en helg till Gävle, hoppas jag =P Men det återstår att se då =) Och om det blir som jag vill så ska jag jobba dessutom! =P hehe men det återstår ju att se =P


Det är säkert fler saker som händer som jag glömt. Men det kommer jag väl på så småningom! =)


Jag har varit på klädbytar 2 gånger redan nu i vår och jag kan säga att jag gjort såååå himla bra fynd att jag höll på att svimma då jag såg det! =)

Hittade ett knappt använd everest överdrgsställ i storlek 98 till MAtilda för 15 KR!!!! Hur billigt är det det då??

Klart att man köper det, det sitter så himla fint på henne! =)

Just nu är jag ute efter en skinnjacka, har hittat en jag gillar som jag tror att vi köper till henne men ska kolla på ett annat ställe först inna jag bestämmer mig. =)


Matilda tycker att det är så himla kul nu när Kaspian oxå kan gå, hon vill ju att han ska följa med henne över allt, men hon är så snabb så han hinner inte med jämt! =P

Han går runt borden och han går längs med väggarna och rätt var det är så släpper han och går rakt in på deras gemensamma rum och leker lite, sen kryper han en bit och rätt var det är så har han ställt sig upp och går igen, så himla kul att se! =)

Jag började gå när jag var 9 månader så det är så himla kul att se att Matilda började gå då hon var 8 månader och 2 veckor, Kaspian började då han var 9 månader och 1 vecka =)


Hasn tycker det är mkt roligare att gå ut nu när han kan ta sig fram själv, så vi har skaffat regnbyxor och vantar samt stövlar till lilleman för att han oxå ska kunna vara ute och leka tillsammans med systeryster! =)


Tre små godingar!! =) <3 <3

 


Snart ska jag väcka lilla skruttan som just nu sover. =) Hon vill gärna mysa lite när hon vaknar så det är klart hon ska få göra det =)


Hon är så himla rolig nu när hon pratar hela tiden, säger alltid vad hon vill säger alltid om hon vill eller inte, man kan förstå henne jätte bra! =) Det är så himla kul att man i princip kan föra en liten koverstion med lilla gosungen!! =)


Men nu är det tajm för mig att göra mig klar så att jag får på mig lite bättre kläder än dessa jag har.

Alla får ha en fortsatt bra påsk för det ska vi ha!! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards