My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Malin Skogström - 29 maj 2013 22:04

Fick mitt väntade telefinsamtal idag. och det visade sig att jag kommer att få jobba i sommar, Det kommer bli bra, jag hoppas att ajg får fortsätta till hösten eller att det kommer upp mer jobb som jag akn få!! =)

Var på intervju i måndags o jag börjar i juli =)


Kommer bli en skön sommar!! Jonas ledig 1 vecka nu han tar resen till hösten då vi ska fara! =D =D

Sen kommer pappa i 10 dagar o efter det ska jag jobba o sen blir det dop o bröllop o bröllop och utlandsresa!! =D


Idag satt vi ute i solen, jag o Matilda. Kaspia somnade i vagnen så han fick sova ute =) Dettycker han om! =)

Ringde även til Dagis pratade md dem om inskolningen som börjar på måndag! =) Se verkigen fram emot det här! Kommer att bli så bra, speciellt för Matilda! =)


Jag o Lenitha har lrättae sagt ska, påbörja en lite tävling mot varann för att se vem som bäst ka hålla sig ifrån gosaker! =D Man kan kanske inte kalla det tävling lite mer av att vi sporrar varann till det bästa resutatet, en tävling är aldrig kul.. =P

Såg säsonngsavslutningen av greys idag, det var riktigt bra, så himla spännande och det bästa av allt är att det kommer en ny säsong efter sommaren. =D


Imorn då har jag inga planer alls, men funderar på om vi kanske ska se till att tvätt, jag skulle behöva köpa nya leggings dessutom, de som är trekvart är lite trasiga, men jag kan ju ha dem ändå, vad gör det när man ändå har två små i åldrarna 1 o 2 år som sliter o drar i en samt skitar ner en. Idag när vi kom in hittade jag en sten i mitt hår, den tyckte Matilda att jag skulle ha med mig in! =P Underbara unge..


Det är så himla kul när hon pratar så mkt som hon gör. Hon kan verkligen säga hela långa meningar och man förstår henne!!

Hon kallar Kaspian för Kaakaa. Så när han skulle sova sa hon, Kaakaa sova säng, nutte lelle, nu! Så, Natt!

Han är för himla rolig o Kaspian är för rolig, idag på affären satt han i vagenen, Matilda gick bredvid o när hon vek av o skulle gå åt ett annat håll satte Kaspian igång att börja vink, han sa hej då! haha

så fort någon går i dörren hemma går han till hallen, vinkar, går till dörren efter den stängts o sen går han o leker igen..

Det roligaste för honom just nu det är att bygga lego, han har jy kommit på att han kan få ihop bitarna! =D Sen gillar han att dra leksakerna som har snöre efter sig! =P


Nu ska jag gå o borsta mina tänder o försöka sova lite så jag orkar med morgon dagen själv innan det är dags för Jonas sista lång ledighet innan han ska jobba hela fulla veckor! =)

Ha en trevlig kväll alla där ute! =)



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards