My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Malin Skogström - 1 juli 2013 23:00

I min blogg skriver jag hur jag känner och hur jag uppfattar saker o ting i min omgivning.. Om det inte gillas så borde du kanske inte läsa min blogg..
Jag skriver precis som jag känner o tycker.. Yttrandefriheten!
Jag skriver om mig, min man och våra barn.
Alla har rätt att känna, alla har rätt att tycka! Men vart går gränsen, hur mkt kan en människa ta av en annan innan det blir översvämning..
Jag är en person som kan ta åt mig av det folk säger.. Jag kan vara känslokall just nu men det kommer en smäll senare så jag tar till mig allt som varit o allt som sagts..
Jag tycker själv att jag är en förstående människa men man kan inte ta både att eget känslobagage samt en väns. Klart man kan hjälpa vänner, men kan inte bära på två bagage på samma gång.. Då går vilken människa som helst oxå under..


Matilda har haft en toppendag, hon fick paket av en minst oväntad person men väldigt glad blev hon. :) jag fick förklaringen att bara för att Dw vuxna inte kommer överens ska inte barnen behöva lida!!!
Kunde inte sagt det bättre själv.. :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards