My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under oktober 2013

3

Av Malin Skogström - 22 oktober 2013 13:30

3 timmar tills jag slutat o förhoppningsvis hämtat barnen.. :-)

Av Malin Skogström - 22 oktober 2013 11:06

Då sitter jag här igen då. :-)
Har varit en bra morgon, barnen vakna tidigt så jag kunde mysa lite extra med dem i morse. :-D
Avlämning på dagis gick toppen, kaspian blir inte alls lika ledsen längre! :-) så himla skönt..
Det blir jag som hämtar idag med eftersom Jonas ska jobba över. Kan vara bra för mig att få lite extra mys med barnen. Jobbar till 9-19 resten av veckan.
Idag ska jag eventuellt vara barnvakt oxå. Kan bli spännande! :-)
Har ju varit det förrut så det ska minsann gå bra! ;-)

Plockade fram vinterkläderna igår oxå. Overall, tjocka vantar, bättre mössa, varmare skor så nu har barnen full utrustning på dagis! :-)

Skulle dock behöva ett par fleece byxor till kaspian märkte jag igår. :-P
Men det är ju lätt fixat! :-)

Nu ska jag fortsätta njuta av min kopp med varm dryck och ha lite lugn rast. :-P

Av Malin Skogström - 21 oktober 2013 20:29

..har vi varit o tänt ljus för Jonas pappa som inte funnits med oss på 16 år. <3

Av Malin Skogström - 21 oktober 2013 14:57

Tack o adjö för idag,
Tänk vad dagen gått fort,
Tänk vad mycket vi gjort,
Men nu är de slut för idag,
Ja nu är de slit för idag.

Av Malin Skogström - 21 oktober 2013 11:08

Det behöver man ha, blandat med tålamod när man har små barn. Därför gäller det att ta vara på energigivare samt göra sig av med alla energitjuvar.
Gäller att välja vad man vill lägga sin energi på.
Att hålla reda på vad alla i ens omgivning gör, sitt/sina älskade barn som man har kär! :-)
Sina underbara vänner som ger en massa energi tillbaka!! :-D

Människor som inte kan leda energi är inget att ha! Kom ihåg det!
Jag har gjort mig av med småtjuvar, skönare kunden inte livet bli!!! Älskar livet just nu! :-)

Av Malin Skogström - 20 oktober 2013 22:15

Ätit frukost med näsan kära på Ikea!
Handlat julklappar, ätit lunch!
Jobbat!
Varit på bio (på jobbet)!
Hem o packa upp påsarna!
Öppnat efterlängtat paket från USA!
Nu vila benen med ett avsnitt av revolution med min älskade man!
Imorn=jobb

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards