My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin Skogström - 18 oktober 2013 16:12

Du är rolig som kommenterar så många inlägg på samma gång! :-) Saknar dig! :-) <3

Av Malin Skogström - 18 oktober 2013 11:07

Det är himla lätt för att planer man gjort kan bli ändrade.
Jag tror vi ska på kalas, men har inte.hört något från föräldrarna än så jag är lite avvaktande.
Sen är det ju så att om man bestämmer med någon att man ska ses så kan allting hända. Man måste planera om antalet platsen bilen eller tiden man ska ses eller till o med boka om dagen. :-)

Det händer alla! :-)

Har min lunchrast nu, skönt. Snart slut för idag! :-)

Av Malin Skogström - 18 oktober 2013 07:51

tills jag börjar..
Så nu tar jag de lite lugnt i en skön soffa o bara slappar lite. :-P

slutar tidigt idag. För en gång skull..
:-) kommer bli skönt att börja helgen redan klockan 13.30

Då ska jg handla lite grejor till middagen och sen direkt hem och mysa med mina älsklingar som är hemma från dagis med pappsen idag! :-)
Imorn ska vi kolla in festkläder! Ska bli spännande.
Jonas mamma ska få ha Kaspian en stund. Matilda får följa med. :-P

Ha en bra dag alla!! :-)

Av Malin Skogström - 17 oktober 2013 11:01

var en himla dryg dag, men idag känns alltid så himla mycket bättre.
Jag känner fortfarande av halsont men det ska väl förhoppningsvis inte bli mer än så. ;-)
Idag är det tråkigt väder ute. Första snön kom inatt men den försvann lika fort.
Har lite bestyr med festen att fixa. Väntar fortfarande på lite svar om vilka som kommer.. Men det är inte slut på datum än! :-)

På lördag kommer vi åka o fixa kostym, är ju utklädnadstvång. Kommer bli kul!! :-)

Har ledig helg att se framemot. Men kommer mina tre jobbiga jobbveckor. 21/10-8/11 jobbar jag varje dag med start 9 och slutar allt ifrån 16-20 någon gång.
Kommer bli en tuff period!!

Av Malin Skogström - 16 oktober 2013 21:16

i soffan med varm choklad o greys. Sen sova!

Av Malin Skogström - 16 oktober 2013 15:03

Idag jobb från 9-15.30 och 16-19
Sen pyssel inför jul och sist blir det myskväll med älskade hemma hos henne med ett avsnitt av greys.

Av Malin Skogström - 15 oktober 2013 20:49

Nyss hemkommen från en lång dag med jobb/p-möte/föräldramöte.
Var bra info och föreläsning vi fick! :-)
Mycket bra som har sagts.

Otroligt vad man träffar på för folk på ett föräldramöte.
Har träffat på nya bekanta, gamla bekanta, nya arbetskollegor, gamla pojkvännen med nya flickvänner, goda vänner o del mindre goda vänner, trevliga människor till och med en del otrevliga människor.

Med det så säger jag GOD NATT!!
Nu är jag slut i huvudet!! Varit en lång dag!!

Av Malin Skogström - 15 oktober 2013 14:38

Blev nyss uppringd och fick frågan om jag ville komma på intervju för ännu ett assistent jobb! :-D
Så himla roligt att få bli våld till det. Det var föräldrarna som valt ut 10 st de ville träffa o jag var en av dem. Dw hade haft närmare 100 ansökningarna.så det fanns alltså något hos mig som de gillade. ;-D
Men... Jag var tvungen att tacka nej då jag redan har så himla mycket jobb.
Men det är väl typiskt. När man inget har finns inga jobb. Men när man väl har jobb så kommer det jättemycket erbjudanden. ;-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards