My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under oktober 2013

Av Malin Skogström - 15 oktober 2013 11:01

Idag är en hektisk dag
Lämna barnen på dagis.
Bytte bil med Jonas så han kan hämta barnen på dagis när han slutar.
När jag slutar måste jag åka direkt in till utan för att ha personalmöte med ändra jobbet.
Det får bli ett kortare möte för 18.00 måste jag bege mig mot dagis!
Då är det då för första föräldramötet. :-)
Jonas kommer ox dit. Så vi har barnvakt idag. ;-)

Inte lätt att jobba på två ställen och vara förälder på samma gång. ;-)
Men det funkar! :-D

Har börjat skriva lista på vad vi behöver handla när vi far neröver.
Längtar tills dess!? :-D

Fick två matkassar med mat av en god vän i söndags. Himla kul att få det. Tack för det älskade vän!

Av Malin Skogström - 14 oktober 2013 12:56

Då är vi redo!

Av Malin Skogström - 13 oktober 2013 22:12

Ja tack!
Ni är underbara vänner!!! :-)

Av Malin Skogström - 13 oktober 2013 16:16

Underbara människor finns det ont om!!

Av Malin Skogström - 12 oktober 2013 23:01

Med gamla godingar!!! ;-)

Av Malin Skogström - 12 oktober 2013 22:04

Älskar mina grannar!! :-D

Av Malin Skogström - 12 oktober 2013 18:47

Det är nog det bästa som finns, älskar när det kommer människor från långt iväg bara för att hälsa på. När det sedan även har lilla familjen med så blir det bara ännu bättre!!

Har haft en helt underbar dag/eftermiddag, vi bjöd på kaffe o muffins sen blev det mat o då åt vi tillsammans innan det var dax för dem att bege sig! =) Förhoppningsvis så ses vi väl snart igen!!


Tack för en underbar dag med trevligt sällskap!!

Fick några bra bilder med kameran inann batteriet tog slut! Ska ju självklart skicka dem så fort de kommer in på datorn! =)


Nu ska jag ha lite mys med mina älskade barn innan det är dax för dem att krypa ner i sängen o sova!!

Imorn är ledig dag men mycket inplanerat..

Matilda tjatar ju om mommo, maya o Tommy så vi kanske får besöka dem..

Sen finns det ju även andra planer oxå!?!! ;-)


Fick hem ännu fler julklappar idag, ska slå in dem med så är det mesta snart klart!! =D Så himla kul, men de flesta klapparna kommer inhandlas på resan söderut, när vi ska på dop!!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards