My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under november 2013

Av Malin Skogström - 6 november 2013 20:58

Uppdaterat bloggappen och det blev lite förändring. Positivt. ;-)

Hos oss är äntligen magsjuka med tillhörande sjukdommar över!!! Imorn återgår vi till vardagen!! Äntligen! Ska bli skönt att få komma hemifrån. ;-)
Matilda saknar sina kompisar på dagis. Märks så himla mycket nu när hon varit hemma sedan tisdag före veckan.

Kaspia har blivit jätte duktig på att säga "Tack" så fort han får något oavsett om det är mat leksak kläder. Han säger tack. ;-) sötungen!! :-)

Matilda har förälskad sig i spelet Lotto, hon ska spela hela tiden. ;-)

Har ordnat lite till inför festen idag.
Har även städat ut allt som har med magsjuka att göra, haft fönster öppna,bytt alla sängkläder, badat o duscha allihopa, tvätta med sprit i hela.lägenhet, golv, sängar, dörrar, toa, vask o alla andra tänkbara ytor!

Nu ska det inte komma hit igen hoppas jag! ;-)

Av Malin Skogström - 5 november 2013 21:38

Jag älskar att prata med min person!!
Alltid lika glad när vi lagt på!!
<3 <3 <3 <3

Av Malin Skogström - 5 november 2013 18:07

Spelar stor roll vid många tillfällen..
Ska man lyssna på den eller ignorera den??
Oftast så bör man lyssna!!!

Av Malin Skogström - 4 november 2013 19:29

Jag har försökt stå emot kräk ändå sedan i lördags, men tror inte det var det bästa. Idag vaknade jag med sådan magont att jag trodde jag skulle.dö, ringde jobbet och sjukskrev mig idag och imorn. I förhoppning att det inte skulle bli värre.
Vid 17 idag kräktes jag värre än jag gjort på länge. Skönt att få ut, helst jobbigt att kräka och man blir så slut och tom i magen..
Har fått behålla.knäckemackorna jag.ätit sedan dess så att kräkas var kanske vändpunkten för att jag ska.må bättre.. :-)
Nu gäller det att avvakta o se om magen är nöjd med en kräkning eller vill göra fler. Hoppas hoppas!!! :-)
(rättstavat nu) hehe
Har sett klart alla avsnitt jag har på PPL. Så vad ska jag se nu då? :-)
Får se får se.

Hade planer ått gå på föräldrarådsmöte imorn men så blir det inte.. Går tillräckligt med åkommer på dagis. ;-)


Nu åter äter en macka o bara vila. ;-)

Av Malin Skogström - 3 november 2013 20:28

kan börja..
Massor att göra o ingen tid!!!

Av Malin Skogström - 3 november 2013 14:59

Matilda har sovit nästa hela dagen. Blivit mycket piggare. Levt på knäckbröd o vätskeersättning hela dagen. Än så länge inget kräk! :-D
Hoppas det fortsätter så.. :-)

Av Malin Skogström - 2 november 2013 14:00

Kaspian pigg, Matilda kräks, jag mot mår illa, kräks väl snart jag med.
Vara Jonas som är frisk. ;-) får se vad.som hände resten av helgen.
Nyss varit på gravarna o tänt en massa ljus för alla kära som ej finns med oss längre.

Nu hem o kurera oss o mysa på. Måste ju tvätta en massa oxå. KräkS kläder. Uscha. SPRITA SPRITA!!!!

Ha en fortsatt trevlig allahelgons afton!

Av Malin Skogström - 1 november 2013 20:09

Sitter i soffan o kollar på PLL.
Ringde jobbet tidigare o berättade att sjukhuset ville att vi skulle stanna för.observation, vi valde att åka hem o observera honom själva. Så nu hör vi det. O skulle det bli förändring åt fel håll skulle vi åka in igen. Med det samma. Därför valde jag att inte vara hemma imorn. Blir det något, måste vi åka direkt. :-/
Nog om de. Nu tvmys imorn blir det självklart besök på alla gravar.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards