My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

Summering av 2013

Av Malin Skogström - 2 januari 2014 11:35

Nu var det längesedan jag bloggade men jag känner att jag inte riktigt har hunnit med mig! Jag har jobbat, jobbat o jobbat lite till, Jonas har blivit arbetslös samt att det ska vara jul o nyår mitt i all smet!

Men nu är det nytt år och då blir det nya planer, nya insikter på saker o ting, nya jobba och nya drömmar! =D MÅNGA NYA MÖJLIGHETER!! =D

Jag har dessutom valt att låsa upp bloggen igen av den anledningen att det finns inget som jag vill dölja, så varför ska jag ha lösenord på den, vill man läsa om mina tankar och våra små utflyckter samt allt mitt jobb så får man väl göra det med nöje. Mina åsikter är mina egna och dem kan ingen ta ifrån mig! =D

Är min blogg verkligen sååå intressant?? Dagens eller snarare årets första fundering! =D


Här kommer en liten summering av året som gått, fast med bilder. =) ENJOY!!


Januari:

*Vi blev hundägare

*Matilda klippte håret för första gången

*Hugo fyllde 1 år

*Max fyllde 11år (ingen kamera, ingen bild)

       

Februari:

*Maya blev 2år

*Kaspian gjorde framsteg med att gå med stöd

*Alex blev 25år(ingen kamera, ingen bild)


   


Mars:

*Man kunde leka ut i snön (Det fanns snö då!)

*Vi GIFTE OSS! =D

*Julia Föddes

*Jonas fyllde 28 år

   

   

 


April:

*Marita fyllde 50 år

*Pappa fyllde 47 år (ingen bild, vi var ej med på firandet)

*Tom fyllde 25år

*Majja blev 30år (Ingen kamera, ingen bild)

     


Maj:

*Milo fyllde 1år (ingen kamera, ingen bild)

*Matilda red Ponny

*Första badet ute (sista maj)

   


Juni:

*Mamma fyllde 43år (ingen kamera, ingen bild)

*Kaspian blev 1 år!

*Midsommar firades med Älskade Jalonens

*Julia 3 mån – Sion 6 mån – Kaspian 12 månader (once in a lifetime)

       


Juli:

*Matilda 2år!

*Pappa med familj kom på besök

*Drakborgen med pappa co.

*Himlabadet med pappa co.

*Technikus med pappa co.

*Norra Berget med pappa co.

*Dop för Sion

*Bröllopsförnyelse för Jalonens

*Semester i husvagnen 2 veckor

*Jag fick jobb! (ingen bild)

                 


Augusti:

*Dop för Julia

*Renoverade hallen

*Kaspian klippte sig för första gången

*Jannikes Kalas

*Var på Gyllene tider mad världens bästa mamma

*Trollhättan”folket” kom på besök

*Natalie fyllde 8år

*Såg Ständutblakk

    


   

 

     


September: Notering: Kameran gick sönder! =/

*Ingrid fyllde 77 år (ingen bild, Jonas ansvarade för kameran)

*Jag fick ett jobb till (ingen bild)

*Bröllop i Sthlm För bästaste Christian o Mija

*Dop för Tyra(Ingen bild, vi var ej på, var på bröllop)


   


Oktober:

*Tea fyllde 9år (Ingen bild, Jonas ansvarade för kameran)

*Matilda fick leka med Tyra

 


November:

*John fyllde 78 år(Ingen kamera, ingen bild)

*Daniel fyllde 23 år (Ingen bild, Jonas ansvarade för kameran)

*Jag fyllde 25år

*Årlig Halloweenfest

*Camilla fyllde 47(ingen bild, vi var ej med på firandet)

*En suddig bild på Jonas bröder med familj

         


December:

*Tommy fyllde 53 år (vi var ej med på kalaset, ingen bild)

*Tvillingdop i Trollhättan

*Heldag på Ullared

*Filippa föddes (Matildas kusin)

*Lucia på dagis

*Sion fyllde 1år

*Jonas blev arbetslös (ingen bild)

*Julafton hos Mamma

*Köpte NY KAMERA!!! HELNÖJD!!!

*Matilda träffade draken på drakborgen

*Nyårsafton hos Jalonens

*Nyårspuss mellan Matilda o Lex

   

       

   

                       


Sen var det slut! Nytt år!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards