My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Malin Skogström - 16 februari 2014 21:52

Fick sluta redan kl 15 idag, det var himla skönt. Fick komma hem till barnen och Jonas o umgås lite. Vi har.även hunnit packat lite till. Börjar bli väldigt jobbigt att bo i kartonger.
Det enda som egentligen inte är packat är det vi använder var dag i köket, våra kläder (som ligger i byråerna och ej ska packas) samt tv+tivo och alla leksaker på barnens.rum
Imorn är det bara 12 dagar kvar!!!
Fast det är ett annat event före som jag oxå längtar till! Otroligt mycket! Säsongspremiären av Greys Anatomy!!! Oh det är så spännande nu, vill att det ska börja på en gång!!! :-D

En jobbhelg avklarad bara 1 kvar av dess två långa jobbveckorna. Är ju jättekul att få jobba!! :-D men börjar bli mycket just nu. Snart ska det väl lugna ner sig!! :-)

Av Malin Skogström - 16 februari 2014 11:25

Blev en ensam frukost imorse. Vaken maken eller barnen hade vaknat 8.10 då jag åt frukost. Skönt för dem att få sova. ;-) själv åkte jag till jobbet 8.30 Tänkte för mig själv att jag ska mysa med dem när jag kommer hem ikväll! :-D
Men då får jag sluta tidigare idag så 15.00 åker jag hem och får spendera hela kvällen med mina älsklingar!!! <3 <3 Skönt!!!

Min flyttpanik börjar sprida sig. Har aldrig haft endast 2 dagar på oss att flytta, men förhoppningsvis kommer det gå bra!! :-P
Jag får betala mig själv att det är lugnt!! Vilket jag vet att det är!! :-) har bra vänner o släkt som hjälper till!! :-D


Nu ska jag jobba lite till innan jag slutar!! :-) ha en fortsatt trevlig söndag alla där ute!! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards