My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 9 mars 2014

Ledigheten över

Av Malin Skogström - 9 mars 2014 21:28

Nu var det time för en massa jobb igen. Imorn kliver jag på en jobbperiod på 19 dagar igen, men det går ju bra att jobba! Jag gillar det verkligen så det är ju bra i alla fall, hade varit jobbigt om jag inte trivdes. =P

Har pratat med en tjej om att ha kryddparty med snart, det börjar ta lite slut liksom =P

Ikväll har vi invigt alla ljuslyktor och liknande för nu har vi kommit så pass mycket i ordning att vi bara kan sitta ner o njuta en stund! Sååå härligt o mysigt! =D

Ikväll tog jag o Matilda en prommenad med Gizmo innan det var dax för henne att hoppa i säng o sova. Hon ville att jag skulle läsda en godnatt saga för henne så det fick bli en liten mysstund i sovrummet innan det var dax för henne att sova på riktigt!

Kaspian har mer otur än någon annan tror jag, under dagen idag har han trillat flera gånger samt att han har slagit pannan två gånger, fler bulor får en ju leta efter. =P Som de sa på Dagis i tisdags, både vi o Kaspian är van vid att han är en liten vilde! =D


Idag beställde jag tyg som jag ska sy gardiner av till barnens sovrum, dem har ju både lekrum o sovrum nu. Tror att det kommer bli bra, gäller bara för mig att komma ihåg hur en gör när jag ska sy. =P

Veckan som kommer består inte av så mycket påhitt mer än jobb och ut o äta en av dagarna.

Har till o med bestämmt med mamma vilken dag vi ska fira Jonas, min sida av släkten vill gärna veta när de ska komma, så att alla kan komma sammtidigt. Jag tycker det är bra, är ju sällan man träffas allesammans, så det kan bara vara till det bättre. =)


Det kommer upp bilde på lägenheten så småningom men just nu är det inte helt klart så då får bilderna vänta lite, ska komma gardiner till barnen, deras dophyllor ska upp, samt tavlorna som jag har gjort, vi ska även måla om i vårt sovrum, samt hänga upp allt som ska vara där inne =P, men annars så tror jag att det mesta har kommit på plats. =)


Jag trivs verkligen jättebra här, det gör Jonas med, säger han i alla fall så jag får väl tro på han =P hehe

Näe då, han trivs han med o det märks på honom! =D


Nu återgå till tv, då det är äntligen helg! =D

Hoppas alla har haft en trevligt helg, samt ett bra sportlov ska jag väl tillägga!! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards