My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

invigning

Av Malin Skogström - 10 mars 2014 21:03

Idag fick Matilda inviga sin cykel, hon hade så roligt att hon inte ville gå in när vi ville, men till slut fick vi in henne, men då fick vi lova att hon skulle få cykla imorn med. =P

Imorn blir det dagis för de små monstrena! =D Matilda älskar ju dagis så det är ju toppen att hon ska få åka dit imorn och få träffa sina kompisar. =)


idag gick det bra på jobbet, fick sluta tre på jobb nummer ett och började fyra på jobb nummer två så jag hade en liten stund över där då jag kunde åka hem och bara umgås med mina hjärtan! =)


Har bokat bord tills på torsdag, kommer bli mysigt att få komma ut o äta o bara umgås! Längtar lite tills dess! =)

Imorn blir det jobb igen, som vanligt, kanske jag ska säga- =P

Nu jobbar jag fram till Jonas fördelsedag tänkte jag ska hinna baka lite innan det är time för kalas, men det kommer jag troligtvis hinna =P


Tror jag ska göra samma tårta till min sida av släkten som jag gjorde när jag fyllde år den var väldigt populär, men får kanske göra något annat till Jonas sida sådet inte blir samma tårta jämt på alla kalas. Jag får väl avancera mig lite och göra något nytt.. om jag ens gör tårta vill säga =P hehe får väl se vad tiden utvisar..

Älskar att vi har en fullstor frys numera, jag får plats för så mycket mer nu, men nu hinner jag inte bakat det istället =P Jag hade tänkt att jag skulle baka lite i alla fall så jag kan fylla min stora frys! =P

Måste bara komma på vad och sen ska jag hitta tiden till det.

Tror att jag upprepar mig nu, så det är lika bra att jag stänger ner medans jag är vaken.


Alla som läser får ha en toppenkväll!!

XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards