My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Malin Skogström - 23 maj 2014 08:10

Det har hänt lite o ingenting.

Jag har varit på TOPPEN HUMÖR!! jag vet inte vad det är som gör det, men jag mår super!! =D Kan kanske vara vetskapen av att det snart är sommarlov!! =P

I måndags vart det en sväng till BIRSTA med Lenitha, på måndag blev det en sväng på birsta med först mamma o sedan svärmor. I onsadgs dubbel jobb med långhål, och sedan ljusparty o greys efter det.Igår dubbeljobb med långt hål. Det är det drygaste med två jobb, det kan bli lite hål här o där på dagarna, men snart blir det inte så längre. jag har bara fram till 13 juni, skolavslutningen på Ljustadalen, men jag står ju kvar som vikarie samt att jag pratat med rektorn om förlängning, får se om det blir något till hösten, jag har heller inget hört från Bergforsen skola där jag var på intervju, men det gör inget, tror inte att det jobbet var till mig i alla fall, =P Har sökt ett annat jobb nu oxå, det är kul att kunna pröva sig fram! =D

Jag sitter ju inte i sjön idrekt, jag har ju fast månadslön så oavsett om jag jobbar 60 timmar eller 100 så har jag samma inkosmt, men vi har något som kallas för FLEX timmar! Jag gillar det som vi har! =D

Därför kommer jag kunna ha en skön sommar med två veckor semester samt endast jobba 6 pass på HELA JULI!!!! Så himla skönt, jag längtar verkligen till ledigheten!


Idag blir det lite handling av mat, ska se vad det blir tänkte fylla frysen!


Ikväll blir det BIO med min älskade make! Imorn blir det farmor-lunch sedan är vi bortbjudna till Irinna o hennes familj, Matildas dagiskompis, som hon var på kalas hos, dem bjuder på middag imorn och det ska bli himla roligt =)

På söndag blir det en tur för att kolla in husvagnen samt att Jonas ska laga klart bilen så vi kan få hem den nån gång!!

Saknar våran lilla röda bil även om mamma har varit himla snäll o lånat ut bilen så vill jag i alla fall få tillbaka vår bil! =P


Nu ska jag se till att göra mig klar, ha en bra dag allesammans! =) Det ska jag ha!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards