My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin Skogström - 5 augusti 2014 07:33

Näe nu är jag nog lite fel ute. Det är ju faktiskt tisdag! När Jonas klocka ringer trodde jag allvarligt att det var söndag, men ack så fel jag hade. Bara att kliva upp o göra sig samt barnen för jobb samt dagis(förskolan) idag blir det långdag.för min del. Måste åka 8 för att hinna vara på jobbet kl 9 när jag börjar, sen är det samma resa hem ikväll med. Lite drygt!

Igår var det dax för ultraljud, så himla spännande! Jag fick följa med eftersom jag ska bli gudmor! :-D

Ikväll tänkte jag att det får bli ett träningspass, måste komma igång på riktigt nu. Fast det kan jag kanske säga att jag gjort redan. Med tanke på hur bra de gick förra veckan. :-)
Bra att kämpa på o fortsätta. :-)

Nu får alla ha en bra söndag men(menar såklart tisdag) ;-) ;-)

Av Malin Skogström - 2 augusti 2014 10:33

Jisses. Vart har sommaren tagit vägen!! Det har gått så himla fort.
Både bra o dåligt.
Men jag har blivit dålig på att blogga igen.
Är så less på mobilens rättstavning och mina feltryck på bokstäver.

Idag är det jobb 9-19 som gäller. Lika imorn.

Guardians of the galaxy på bio igår. Så himla bra o rolig film! Rekommenderas starkt!!

Hej svej för mig!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards