My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Malin Skogström - 3 oktober 2014 17:55

Lite Random bilder från mobilen.

Av Malin Skogström - 3 oktober 2014 10:46

Alltså vart tar all tiden o alla dagarna vägen. Det är redan oktober. Vilket jag inte riktigt har fattat än. :-/
Jag tyckte nyss att det var augusti...
Personalmöte igår gick toppen. Har börjat ta för mig lite mer vilket jag kan tycker är bra! Jag vill visa att jag kan o att jag verkligen är intresserad. Föreslog en föreläsning för chefen och sa att jag gärna ville gå på den. Som dig mitt förslag på allvar och dem ska nu anmäla oss alla tre assistenter som just nu jobbar. Jag bara hoppas att det finns platser kvar till oss! :-)
Vi får väl höra på måndag då det är möte igen! :-)

Idag är det studiedag på skolan och det är bara fritids som är öppet. Eftersom det inte var så många barn som skulle gå på fritids fick jag välja på att börja senare eller inte komma alls. ;-) jag valde så klart en ledig förmiddag. Så jag jobbar endast kvällen idag... Skönt!! :-)
Ikväll blir det träning igen!! :-) så skönt att komma ut!! :-)
Jobbar hela helgen 9-19.
Jonas ska få den stora äran att byta däck på bilarna! ;-)
Ha en bra fredag!! :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards