My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Bloggar.

Av Malin Skogström - 2 november 2014 11:56

Söndag.
November.
Jobbar.
Trött.
Många tankar.
Många idéer.
Många funderingar.
Mycket ledighet.

Mycket på G nu. Längtar lite tills nästa år! Det kommer ske EN STOR förändring då. Om att går igenom..

Idag är jag på jobbet. Imorn kommer två ganska släppa veckor. Ska bli.skönt Då hinner jag kanske med allt jag tänkt att jag ska göra.
Jag ska.bland annat bli klar med mitt projekt. Fått hem sista delen idag. Skabbarabara kom dem och påbörja den. Men det.får jag göra imorn. Ikväll ska jag nämligen hem till bästa Lenitha!!! Vunnit ska ha kvalitets kväll!! ;-) ;-)

I fredags var jag ut med några från jobbet. Jobbet som jag inte har kvar längre. Mitt långvik har nu tagit slut. Känns lite jobbigt. Men jag har fått några riktigt bra vänner utav att jobba där. Fredagen blev en riktigt rolig kväll!! :-) Jag hade kul, även om jag inte drack!! :-) Vilket underbart gäng och vilka underbara människor!!! Glömmer er inte!! :-)

I torsdags ville.Matilda inte följa med en efter Birstabesöket. Hsb ville stanna hos Lex. Så vi fick hämta henne senare på kvällen.. :-D

Matilda sov dessutom över hos en kompis från dagis i fredags. Ojoj! Vad stor min lilla tjej har blivit!!!

Åker till söndagen. Jag slutar 19. Så bara sju Timmar kvar, men det går fort!!


Avslutar inlägget med en liten bild eller två.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards