My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Malin Skogström - 12 november 2014 22:47

Ibland blir det ofta ibland blir det mindre ofta. Men ibland blir det långa inlägg ibland blir det korta! Beror helt på mitt humör, min tod och mitt engagemang!


Nu ska jag minsann sova! =D

Av Malin Skogström - 12 november 2014 14:46

Igår var det möte med jobbet och då planerade vi lite schema, när jag kom hem sedan hade jag en himla mysig kväll med Karin från jobbet.

Efter det tog jag tag i planmeringen av schema samt upplägg och tider med mera, det är verkligen inte det lättaste att lägga schema kan jag lova, men det funkade till slut, jag har även suttit en stund nu efter jobbet och gjort det sista samt mailat till chefen och de båda kollegierna så att dem får säga sitt. nu är det bara att vänta samt låta det rulla på och kolla om det funkar!


Nu ska jag snart packsa ihop för att åka in till stan och chilla en stund innan jag ska till nästa jobb som börjar kl 16.

Ikväll när jag slutat därifrån ska jag minsann försöka komma iväg o hämta våran tivobox! Nu har den äntligen kommit tillbaka!!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards