My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Malin Skogström - 13 november 2014 21:00

"Hämnd är inte en drivkraft det är en sjukdom..
Som gnager på ens medvetande och förgiftar ens själ."

Vad tittar vi på? :-P

Av Malin Skogström - 13 november 2014 17:22

Ojoj!
Tiden går himla fort numera!
Idag är det 5 år sedan jag träffade Jonas för första gången! :-)
Får väl mysa med en film när jag kommer hem och han kommer hem.
Efter jobbet tar jag helg i tro dagar! Skönt!!! Både jag och Jonas jobbar sent idag så barnen är hos farmorn nu! Bästa farmor! :-)

Men ni får väl ha en trevlig kväll!

Av Malin Skogström - 13 november 2014 13:15

Lite bakning innan det är dax för jobb! :-)

Av Malin Skogström - 13 november 2014 07:13

Det är lite tidigt att kliva upp kan jag tycka speciellt om man inte behöver kliva upp förrens 8. Men nu är vi vaken, 2 av oss i alla fall, Stora barnet sover än!


Jag är såååå sugen på att börja julpynta, men jag får nog allt vänta en vecka till i alla fall. Måste ju ha kalas och födelsedag först! =P


Idag ska jag på möte igen, har varit massa möten den senaste tiden men det är bara bra då får man massa info på kort tid. I eftermiddag så ska Jonas jobba över så jag måste skjutsa barnen till farmorn vid fyra innan jag ska jobba,

Hon är så himla snäll som ställer upp JÄMT då vi behöver hjälp!

Nu ska jag väl duscha en snabbis innan Matilda vaknar så vi kan äta frukost tillsammans innan dem ska till förskolan och härja idag! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards