My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Malin Skogström - 7 december 2014 19:46

= slödag.

Julfesten i fredag var så mycket bättre än vad jag hade hoppats på! :-) Dem som anordnade gjorde ett himla bra jobb! :-)
Jag hade jättetrevligt, men det har jag oftast deras sällskap! :-)

Igår blev det kalas för Tommy, då blev det smörgåstårta. :-) Matilda stannade kvar hos mormor och moster. ;-)

Skulle gå på julbord med Jonas jobb på lördagen men Jag började bli sjuk och lika så Kaspian så vi stannade hemma. blev lite bokvikning för mig har fastnat för det nu! :-) blir så himla fint! :-)
Min första bokvikning!!

Måste dekorera den oxå sen blir det super!! :-)

imorn kommer det troligtvis bli VaB. Kaspian är som sagt inte så pigg. Ingen feber eller annat, bara hes och.svårt att äta, det är tillräckligt för att få vara hemma och ta de lugnt. :-)

Ha en fortsatt bra söndag!!! :-)

Nagelselfie! Har så långa fina egna naglar just nu!!! Nöjd! :-) :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards