My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Malin Skogström - 2 april 2015 10:47

Nu var det längesedan som jag skrev, jag har verklign inte hunnit med mig, Jonas har fyllt jämt, pappa kom o hälsade på, vbi har sagt upp lägenhetem, jag kämpar på med mitt partylite, och det går himla bra, vi har fått en ny tjej på mitt fasta jobb och det går bra för henne, kanske är lite mycket att ta in nu bara. =) men det blir väl bättre så småningom!


Idag jobbar jag 12-19, sedan har jag lite helg, min första påsk som jag faktisk är ledig, nog för att vi inte firar det, men jona är ocå ledig o det kan vara skönt att vara ledig tillsammans =)


Imorn är vi bortbjuden på middag med massa umgäne och bara mys!! Ska bli så himla trevligt!! =)

På lördag ska vi mysa på hemma, och på söndag blir det till mamma vi åker, hon ska bjuda på god mat! =D


Nu ska jag dricka lte kaffe innan jag ska bege mig till jobbet. Ska bli skönt med helg efter ikväll!!! Så himla skööönt!!! =D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards