My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Malin Skogström - 7 maj 2015 22:12

Tror jag ska byta ut min Facebook mot min blogg.
Är såååå sällan på Facebook och det tar alldeles för mycket tid. Så nu finns det inte i min mobil längre och det är ett himla stort steg framåt.. :-)
Ha en bra kväll!!!
PS. Jag har världens bästa make, som kom hem med 20 röda rosor till mig för han visste hur nere jag varit/är just nu. Äskar honom som bara den! Finns ingen bättre just nu!!!!
l

...

Av Malin Skogström - 7 maj 2015 15:36

Skrev ett inlägg om hur piss o skit allt är denna veckan. Men det försvann nog. I allt strul. Here we go again.
Någon gång måste man kunna säga, nej jag orkar inte mer. Så nu säger jag det.
Den här veckan har innehållit både det ena o det tredje.
Massa besked, bra som dåliga. Avsaknad av personer man vill ha nära. Uttryck och påstående som sårat, ouppmärksamhet i trafiken, slarv och sega beslut!
Men uppe på allt det har jag dessutom en förkylning som satt sig i bihålorna. Huvudvärk som heter duga och slem i halsen.
Så nu tänkte jag stänga av!
Gå i ide, om man ändå kunde det. Och vakna upp på måndag! Ny vecka, nya tag, nya utmaningar!!!

Hoppas att helgen har mycket positivt att ge för nu har jag inget mer att ge själv!!!! Nu är det slut!!
Over and out!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards