My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 26 juni 2015

Datorbloggning...

Av Malin Skogström - 26 juni 2015 22:07

Det var väldigt längesedan som jag kunde sitta vid en dator och blogga, men nu kan jag göra det så mycket jag vill och så ofta jag vill. Jag skall plugga till hösten på och skolan kräver att jag har en dator som jag kan använda under skoltid samt att det skall finns en del finneser på den så det var lika bra att skaffa en dator. =)

Det var längesedan jag hade en egen dator, men nu har jag det. 


Har haft massor i huvudet dem senaste dagarna och har fortfarande det, men det kommer nog att vara så tills lite av allt ståhej runtomkring har ramlat på plats. 
Kommer ett kalas på söndag, kommer ett kalas till veckan efter. Jag skall försöka att inte lägga mer energi på det än vad som behövs, en dag i taget ät ett bra motto. Men nu när pappa är här, vilket är helt underbart, vill jag hinna med så mycket dom möjlig medans han är här. men samtidgt så skall vi hinna slappa och bara ta det lugnt...


Kalset på söndag kommer bli spännande med tanke på att det är en del folk som inte kan höra av sig och tala om ifall dem vill komma eller inte så jag har haft lite svårt att veta hur mycket jag skall baka, men det som jag har får räcka, har räknat med alla som sagt dem vill komma så dem som inte kan höra av sig får väl komma ändå, dem är ju välkomna och fira utan att få kakor, men det finns säkert till dem med! =P 

Imorn blir det lite äventyr på egen hand, eller i alla fall utan barnen o maken i alla fall. 


Snart är det JULI! Jag kan verkligen inte riktigt fatta vart tiden tagit vägen, nedräkning till flytt har i alla fall börjat. 8 veckor kvar innan det stora lasset går!!! Det kommer bli så himla skönt!! =D Längtar så himla mycket! =)


Fick ett fint citat skickat till mig idag och det kunde inte kännas bättre! Det är så himla bra sagt att jag vill återberätta det! 

"Att bygga upp en fasad, för att alla ska tro att man mår bra, är enkelt! Att verkligen våga visa hur dåligt man egentligen mår är inte lika enkelt!"

Kan inte mer än hålla med och därmed säga god natt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards