My Alpha Lambda Iota Ny

Direktlänk till inlägg 29 juni 2015

Bra dag

Av Malin Skogström - 29 juni 2015 23:10

Idag har jag varit på träff på HAB tillsammans med jobbet, tips på motoriska övningar! Så himla bra att ha, synd bara, att jag var den enda av assistenterna som var där. MEn då får jag väl visa och berätta för dem andra vad som sades samt visa. Kan ju vara bra att veta. 


Efter mötet plockade jag upp två barn och en morfar som traskat omkring i staden tillsammans medans jag var iväg på jobbgrejor. Då tog vi med oss överbliven fika och tårta hem till M o M för att kunna fira våra barn eftersom dem inte kunde komma igår, bjöd även in grannarna, M o H för vi vill ju såklart att dem oxå skall komma och fira barnen. Nu är det inte många kvar som inte firat barnen. Vi skall sklart ge Matilda presenter nu när det snart är hennes riktiga dag! =D Hon älskar när vi sjunger för henne. 


Idag har jag längtat efter att få flytta, det kommer bli så skönt, jag förställer mig det i alla fall, så vi får väl hålla tummarna. Bad en av Jonas bröder om flytthjälp men han tyckte minsann att han hade hjälpt oss tillräckligt med att flytta så han ville helst inte hjälpa till! =P haha, men jag tror att vi klarar oss ändå =P


Pappa är fortfarande här och det är skönt, får lite avlastning med barnen även om jag kanske inte tycker att det är jobbigt att vara med barnen så är det en skön känsla och jag kan slappna av lite mer nu när det finns en till som kan hjälpa till hela dagarna! =D <3 


Imorn skall lillemannen på 3-års kontroll hos tandläkaren, skall bli spännande och se vad dem kan ha att säga om hans tänder. Jag hoppas ju på det bästa såklart. 


Packningen står just nu still, mest för att pappa är här men oxå för att jag inte känner för det just nu! Har börjar planera in lite inför höstens skolstart, kommer bli en del att planera men jag tror att det kommer bli toppen!! =D Allt kommet att falla på plats när man minst anar det. 

NEJ! nu måste jag se till att komma i säng så jag kan vakna imorn, utvilad och förhoppningsvis med lite dolsken, jag vill ha fint väder imorn! Bara så att alla vet! 


Natti natti <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Skogström - 20 mars 2016 09:43

http://nouw.com/mallutten   Kommer att ha allt på den här sidan from nu! Kika in vettja!! =D =D ...

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 21:33

Kod för att importera min blogg till Nouw: 2642691948

Av Malin Skogström - 19 mars 2016 20:33


1 timmes mys! Släck alla lysen!! Tänk på våran jord!

Av Malin Skogström - 18 mars 2016 18:45

Idag skulle varit Jonas sista dag på jobbet inann han blir pappaledig lääääänge!!! hela 5 veckor! =D Valde att ta ut lite komp innan han startar pappaledigheten! =P Mysigt vi ska ha det hemma, om hans feber bara vill försvinna! Min förkyldning har ...

Av Malin Skogström - 17 mars 2016 12:13

Idag blir det god lunch på BC med mamma! Var tvungen att köpa regnställ till barnen. ? ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards