My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Malin Skogström - 16 juli 2015 10:25

Sjukstuga här hemma! Jonas ligger med feber och förkyldning, jag har svullen hals och huvudvärk. 

Ja, inge kul att vara sjuk. Men vi gör allt för att försöka bli friska. Vila, vila,vila lite tabletter, honugste. m.m. 

Samtidig som vi föraöker krya på oss så har jag packat lite, mest kläder eftersom vi ska åka till stugan imorn, om vi blilr tillräckligt friska vill säga. 

PAckning av allt annat här hemma pågår oxå, men det går lite segt med det, har snart packat och rensat allt som jag kan rensa för vi måste ju ha lite grejor kvar att använda den sista tiden innan vi flyttar =)

Jag är tacksam att vi fått tillgång till garaget redan nu, för då kan vi åka o lämna lite färdig packade lådor så vi inte behöver bo i detta låd kaos. 

Barnen ser verkligen fram emot att vi ska flytta, Matilda pratar om det massor, hon längtar tills hon ska få ett eget rum, även lilleman gör det. 

dem fick ju en studsmatta när dem fyllde år och den sall ju monteras så fort vi flyttat, kan förstå att dem längatr tills det oxå, finns mycket att längta efter, för oss alla. In samband med flytt så kommer barnen börja på nytt dagis, jag kommer börja plugga, en årlig Ullaredresa kommer finns intryckt här någonstans, det kommer även att ske lite förändringar på mitt jobb, bara till det positiva =D Längtar lite tills min semster börjar nu, det är mitt startskott för allt roligt som komma skall! =D 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards