My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under juli 2015

Av Malin Skogström - 12 juli 2015 13:58

Stort grattis, värdefulla vän!!!
Om datumet skall vara rätt, borde grattiskramarna kommit i torsdags!!! :-D

Av Malin Skogström - 11 juli 2015 18:43

V. 28: Hel jobbhelg.
V. 29: Hel jobbhelg.
V. 30: Halv jobbhelg
V. 31: Halv jobbhelg
V. 32: Hel jobbhelg
V. 33: ROADTRIP HELG!!!!
3 veckor semester
Jobbar många helgdagar nu, men jag har många vardagar ledigt istället. Sen har jag semester oxå! Ska bli skönt, inte bara för att jag ska vara ledig utan för att vi ska flytta! Längtar så himla myclet efter det nu!!


Borde nog klippa mig!
Ser ju inget....

Av Malin Skogström - 9 juli 2015 12:35

Bara för att vi kan.

Av Malin Skogström - 8 juli 2015 16:06

Igår fick jag hoppa in och jobba extra. Tjejen som jag jobbar med har blivit heltidssjukskriven, med orsaker som inte hör hemma här. så jag fick hoppa in extra igår, var tänkt att jag skulle jobba halvdag eftersom jag egentligen är ledig så har jag ingenstans att ha barnen, men tur hade jag som har mamma nära och var ledig så hon kunde ta barnen. Blev ingen kortdag, dagen slutade 18, och då hade jag en stund att resa hemmåt oxå, så innan jag var hemma efter att jag hade hämtat barnen hos sin mormor var klockan närmare 20. Inte nog med det utan jag satte mig och gjorde lite justeringar på sommarschema för det blir inte riktigt som vi tänkt oss nu när en av oss som skulle jobba i sommar inte längre kan, men det är ju sånt som händer, inget man kan hjälpa, det är bara helt fel tidpunkt =P Men det ordnar sig alltid, det har det gjort förr! Snart har jag jobbat på samma ställe i två år! firrar tvåårsdag nästa vecka! =D Jag har varit med om både det ena och det andra när der gäller kollegor, schema och andra ändringar.


Men idag har jag varit hemma hela dagen och fixat med saker som behövs att fixas, fixat med lite presenter inför kommande event och födelsedagar. Jag har ringt städfirman och bokat klart, jag har packat en del saker på barnens rum. Jag och barnen har även hunnit se en hel film, båda barnen satt still igenom nästan hela filmen, kaspian somnade till 10 min men annrs såg dem hela Röjar Ralf! =D 


Imorn blir det en tur ut till söråker, barnen ska få vara med Jalonens barnen medans vi mammor får lite egentid tillsammans, det kan behövas, inte bara för min del. Ser fram emot imorn. 


Nu skall jag laga lite mat till dem små vildingarna innan dem blir sura o griniga. Sedan ska vi ta oss en lååång prommenad med dem två odjuren till hundar, dem behöver komma ut! 

Kanske får bli en tur då vi har regnkläder på oss om regnet håller i sig. 


Alla som läser får ha en bra dag! Det skall jag försöka ha i alla fall! =D

Den här rutan här nedanför, där det står: dela inlägget på facebook. Känns ju inte onödig på min blogg. =P haha

Jag är såååååå nöjd utan det! =D

Av Malin Skogström - 5 juli 2015 09:32

Älskar när blomman från mormor blommar. I år har den blommat 4 gånger, 3:e o 4:e nu samtidigt. Det är såååå fint!
Saknar mormor!!! <3

Av Malin Skogström - 1 juli 2015 15:18

Det var en höjdare för barnen. Väldigt nöjda! Ikväll blir det mer ståhej, matilda får välja dagens aktiviteter då det är hennes dag.

Ursäkta för bilderna på sned!

[Bild]

Av Malin Skogström - 1 juli 2015 09:56

Lycklig tjej som har födelsedag idag!!!!! Stora tjejen...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards