My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Malin Skogström - 9 oktober 2015 13:48

Idag är barnen hemma. Halvt sjuka halvt lediga.
Veckan har gått jättefort och nu är det helg igen.
Helgen kommer att bestå av storhandling, hockey, muffinsbak, bad på badhus (matildas önskemål) och tvättning.
Ikväll blir det en sväng till Karin, har ännu inte hunnit kolla hur hon bor!! Så nu är de på tiden. :-)

I veckan har jag pluggat, pluggat, pluggat, denna veckas uppgift var svar, speciellt när barnen är hemma oxå. :-/
Men ny friska tag nästa vecka!!

Allmänt är det bra med oss, Jonas har problem med sin axel men ska till sjukgymnast snart. Jag har ont i nacken för att jag är tvungen att sitta vid datorn så myclet i utbildning nu, vilket i sin tur leder till huvudvärk. Men dricka vatten och smörja nacke samt övre delen av ryggen o ha en varm vetekudde så hjälper det himla bra!!
Nu ska jag sluta skriva, blir kallt om fingrarna!! :-P


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards