My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Malin Skogström - 20 oktober 2015 15:58

Idag går jag in i vekcka 18. dvs 17+0, känns helt konstigt, väldigt knepigt. Jag tycker fortfarande att det känns overkligt. Vet inte om jag vill tro på det eller om jag bara inbillar mig. Men nästa veckan är det dax för ULTRALJUD och då kanske jag kan slappna av efter det. Men just nu tror jag inte på det. 

Det kan vara för att det tog så lång tid för oss att lyckas denna gången, när man verkligen vill något och man får det då kan man inte tro på det förrens man har bevis. visst jag har gjot en massa test, men tycker ändå att det känns jätte konstigt. 

Det är en av anledningarna till att jag valt att göra en del inlägg hemliga, för att jag själv inte tror på det. Men när det kommer att bli offentligt så fort som jag själv kan greppa om det som händer!


Har fått gå ner i tjänst på jobbet för att jag har problem med fogarna. Jag kan inte jobba längre än 4 timmar i sträck, med det jobbet som jag har. =/ Inte det lättaste att jobba med barn och dessutom som personlig assistent. Jag jobbar nu 25% av min tjänst. det innebär 2 vardagskvällar i veckan samt eventuella möten som vi ska ha.


Imorn skall jag lämna in urinprov, hade tydligen bakterier i urinen sist, fick medecin och nu skall vi kolla om dem är borta. Nästa vecka blir det läkarbesök samt ultraljud som jag skrev tidigare. 


Är törstig jämt. Inte direkt sugen på något godis, men paprika, tomat samt andra grönskaer och frukter som släcker törsten. himla gott!! 


Slut på hemligheter. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards