My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Malin Skogström - 16 januari 2016 13:09

I torsdagen hade jag mitt sista arbetspass inför mammaledigheten.
Inte det lättaste att jobba som personlig assistent. Nu har jag bara ett p-möte och en föreläsning kvar sen har jag i.get jobb relaterat kvar förens ev efter sommaren.
Jag kommet fortsätta plugga ända in till sommaren. Min kurs är slut 3 juni o fram tills dess vill jah väldigt gärna fortsätta för att få det avklarat! Men det är ju på distans så det ska inte vara några problem. Dessutom.blir Jonas hemma i princip hela april så det blir bara en massa mys i början. Liiiite plugg vid sidan. Hehe.
Idag har vi varit o storhandlat. Skönt att göra det före alla andra! :-D
Snart blir de lunch o efter det uteliv för barnen o Jonas medans jag fixar lite inne. :-)

Alla som läser får ha en bra fortsättning på helgen. Vet att jag år lite dålig på att skriva nu, men det kommer väl igång snart. :-P

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards