My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Malin Skogström - 1 mars 2016 21:31

Äntligen är mars här!
Äntligen kommer det snart en bebis!
Äntligen känns de som våren kommer!
Äntligen till massa saker!!!
Imorn blir det lite affärer med mamma en sväng innan jag ska hämta barnen.
Var till grannen idag o fick med mig lite bebissaker som hon ej ville ha kvar. Jag tackade o tog emot! :-D

På fredag blir det BM o barnen ska få följa med!!! Så spännande!!
Veckorna går så fort! Helt ofattbart! Snart är det påsk o sommartiden kommer. Herregud!!
Ja nu ska jag faktisk försöka sova tidigt. Idag är jag en trött mamma, pluggade hela dagen igår av slutade dagen med ljusparty i granloholm. Pluggade o halva dagen idag nu är jag slut!!
Näe, nu försöka sova! Får se om de blir hela natten eller en avbruten sömn pga toa eller kanske hicka i magen eller att jag måste vända på mig! Hahah!!!
Ha en fortsatt bra vecka! :-D puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards