My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Malin Skogström - 13 mars 2016 10:30

13 mars innebär 2 saker för oss. 

#1: Förlovningsdag! 6 år idag!

#2: Bröllopsdag ! 3 år idag!


Vi kommer inte att fira något idag, vi kommer istället att göra det då bebben kommit. Då kommer vi göra något tillsammans bara jag o Jonas! 


Så dagen idag består av lite plugg, meka med bilen, utelek för barnen och en sväng till affären för lite inhandling till midadgen, ja just, jag ska på ett möte med partylite, annars så blir det en lugn dag! 


Barnen o Jonas är ute, så kan jag plugga lite tänkte jag..

Plockar fram datorn, lägger fram kollegieblocket, penna, sudd samt mina två böcker som jag kan behöva, annars finns allt på datorn.  Och när jag gjort det inser jag att min fantasi är på noll! Ska komma på sex meningar med orala adverb o sedan filma in mig medans jag tecknar dem och kan har total hjärnsläpp! Vad ska jag säga i meningarna osv. 

Så då vände jag mig till blogge en kort stund o tänkte jag skriver av mig lite innan jag sätter igång. :P

Men jag tycker inte att jag fått mer fantasi under den här korta stunden. haha


Jaja, jag ska återgå till mitt pluggande, bara en hel vecka med plugg kvar, sen en halv inann det är påsklov o då blir det bebismys för fulla muggar!!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards