My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under januari 2013

Av Malin Skogström - 16 januari 2013 09:00

"The body doesn’t know the deferens between nervous and excitement.

Panic and doubt.

The beginning and the end.

The body just tells you to get the hell out, sometimes you ignore it, that’s the reasonable thing to do.

But sometimes you listen.

Yor’re suppose to trust your guts.

When your body sais run……RUN!"

/G.A. S09E09

Av Malin Skogström - 15 januari 2013 14:12

Vi tar ett inlägg med endast bilder denna gången.. =)


PÅ TÅGET =D

  


 Kaspian o Alvin


  


 Matilda och Alvin


BRIO LEKOSEUM

   


 Matilda och Emil 


JULAFTON

     


LITE BLANDAT

      

 



Av Malin Skogström - 1 januari 2013 09:49

Detta är ett år som jag verkligenkligen har sett fram emot. Jag har en bra känsla när jaha tänker på det som komma skall. =D
Det är så många saker att se fram emot, jag har inget som tynger ner mig, ingen som dra min positiva energi och ingen som snackar en massa onödigt information som blir för mkt för hjärnan att ta in. Såååå himla skönt.
Jag har ju ingen tillgång till, mina bilder så jag får gör en lång uppdAtering när vi kommer hem, då jag har tillgång till dator och lägga in bilder.
Nu får det bli en snabb resumé eller ingen alls! ;)
Det har hänt mkt, hälsa på vänner, två vändor till sjukhuset, en gång inlagd med Kaspian, varit staden och sprungit, gjort en massa fynd, samt planera lite inför kommande år. =D
Ojoj, Matilda har lärt sig en massa nya ord, hon har utökat sitt ordförråd med säkerhet 12 ord till, hon har sagt förstå namnet.
Hon kan nu säga tydliga ord som blä, mamma, pappa, vovve, docka, klocka, titta, där, kolla, (kommer ej på alla! Dessa kunde hon tidigare) nu säger hon, Milla, mage, måla, tackar, nej, kaka, bajs, blöja, blä, kom och några fler, man hör när hon försöker säga mjölk, vagn, dricka, macka, gröt och bilen.
Det är himla roligt när man märker åtta hon verkligen förstår. =)
Kaspian har börjA med att lägga sig ner om han sitter upp, han lutar sig fram, sedan lite på sidan och vips så ligger han på magen och väl på magen kryper han baklänges! ;) haha goskit. =) handhar kommit på det där. Han tycker även det är jättekul då hän står upp och Matilda håller han i händerna och dansar. Haha, de ser så roliga ut! De kommer ha mkt kul så fort kaspian tar sig fram bättre själv. =D

Nu ska jag gå o göra lite frukost till mig o lillskruttan, endast vi vakna. =) Sen blir det till att försök samla ihop våra grejor, för imorgon blir det packa och på torsdag bär det av hem.
Har haft supertrevligt här nere! Snart hem till verkligheten och min svarta planeringsbok! ;) får väl snart börja nedräkningäkning, men kanske lite tidigt..

Hoppas alla får ett bra förväntansfullt 2013, för det kommer vi förhoppningsvis att ha! =) =D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards