My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under april 2013

Av Malin Skogström - 13 april 2013 10:34

är inte det lättaste att ha. Det finns heller inte så många som har det tyvärr.


Idag ska vi åka på ett 50års kalas. kommer troligtvis bli himla trrevligt. Vi ska åka om en stund, men först ska alla i huset få vila lite. Matilda vaknade 5, vägrade somna om, vid 6 växkte hon kaspian så det har varit en tidig morgon för oss idag, så nu sover Jonas med Kaspian i sovrummet och Matilda sover i sin säng.

Då passar jag på att städa undan och dona lite inna jag slår mig ner o bloggar lite. =P


Vi har fått Dagisplats till barnen. Kommer bli så himla spännande!! Så nu sitter jag o försöker samla på mig lite grejor som man kan ha på dagis. Behöver ju en hel del då det är tajm fär det. =P

Upptäckt att vi bland annat sakar stövlar till båda barnen, Kaspian har inga skor i nästa storlek, och sshorts, inte ens tänk en tanke på att skaffa det, haha. Det var så lättsamt med Matilda, kläningar och inga bxor, enkelt och bra! =P Funka inte riktigt till Kaspian =P


Igår var det 3 år sedan Jonas styvpappa gick bort och imorn är det 1 år sedan min mormopr gick bort så imorn bär det av till gravarna och tända lite ljus för nära o kära som inte längre finns med oss..


Men nu ska jag göra mig klar så att jag är redo när de andra vaknar =P

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards