My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under juni 2014

Av Malin Skogström - 24 juni 2014 11:43

Mitt sommarlov börjar på riktigt på torsdag!! :-)
Har varit ledig fre-tis, idag. Jobbar ons , tors men sen ät det äntligen semester ända fram till 16 aug Då jobbar jag 2 dagar o sen ledig till 23 då de blir 2 dagar igen och den 28 då jag börjar jobba mycket igen. ;-) skön sommar. :-)

Av Malin Skogström - 16 juni 2014 22:50


Mina alldeles egna!! Jag blir lika nöjd var gång om det inte till o med blir bättre för varje gång!! =D

 





Av Malin Skogström - 13 juni 2014 10:01

Himla tråkigt väder men himla bra barn!!
Kommer att sakna alla de goa underbara barnen? Fasiken vad tufft det här är!!
Tack för ett underbart år!!

Av Malin Skogström - 12 juni 2014 07:49

Idag är ingen vanlig dag för det är Kaspians födelsedag!

Hurra, hurra, hurra!! Stora killen blir 2 år idag!

 



Och ett litet grattis till Kamilla oxå, såklart!! =D

Av Malin Skogström - 7 juni 2014 20:26

Idag har jag jobbar 9-19 och då passade Jonas med barnen på att åka till mamma som fyllde år i torsdags, för att fira henne, sen bestämde de sig för att de skulle stanna o sova i husvagnen. Så jag är hemma själv och kommer sova själv, =P Knepigt tomt, men det ska väl vara skönt att få en ensamkväll här hemma??

Jag kommer ju träffa barnen imornkväll igen då jag kommer hem från jobbet =P


Så nu har jag tv på och bara slötittar lite medans jag läser bok och bara tar det lugnt, eller ska göra detta igen snart, tänkte slänga in ett inlägg medans jag kan sitta vid datorn utan störning =P


Veckan som kommer är smockad med grejor men det kommer gå bra! =) Vi löser det alltid, men det är som jag nämnt tidigare min sista vecka på ljustadalen. Kommer bli tomt på dagarna, men jag får mer tid till barnen!! =)


Nu ska jag slöa!!!

Ha en bra kväll allesammans!!! =)

Av Malin Skogström - 4 juni 2014 18:40

Nu går det verkligen lång tid mellan gångerna då jag skriver,. men jag tror väl att jag inte hinner =P

I måndags klev jag på en jobb period på 15 arbetsdagar i sträck, men redan 10 ringde dem från förskolan och då hade lilleman kräkts, så det var bara hem o VAB:a. men jag tror att det var värmen som gjorde det, för han har verkligen inte visat tecken på att han varit sjuk, så det blev VAB mån, halva tisdag o hela dagen idag. Igår hade jag möte och kvällsjobb så då fick Jonas komma hem =P


Imorn ska dem på förskolan igen, men först ska jag o MAtilda på 3års kontroll, kan ju säga som så att min lilla tjej inte är så liten längre, det är dessutom bara 1 vecka tills kaspian fyller 2, kan inte förstå vart tiden tar vägen.

 I helgen ska jag jobba 9-19 fre-lör-sön, medans Jonas o barnen åker ut till Stugan för att fira mamma som fyller år imorn. =)

På måndag kliver jag in i min sista vecka på ljustadalen och det kommer att bli himla konstigt att inte komma dit igen eftersommaren, jag har liksom fått fäste om dem som är där. =)


Jag har varit lite orolig att jag ska bli utan jobb eller att jag ska få jobba lite, men redan idag ringde dem från Vivsta o frågade om jag kunde jobba första dagen på "mitt sommarlov" självklart sa jag som vill jobba massor i juni =P


Vi har börjat kolla lite vad vi kan hitta på i sommar eftersom jag har semester men inte Jonas får det bli en helgaktivitet om alla i familjen ska kunna vara med =)

Får se vad det blir.

Jag hoppas att pappa med sambo ska komma upp o hälsa på eftersom vi inte har möjligheten att komma ner, det skulle vara så himla kul för barnen att få träffa morfar igen, de ser verkligen fram emot det även om det är långt mellan gångerna så vet dem mycket väl vem dem är där ner, det har vi våra bilderböcker att tacka! =D


Idag har jag varit hemma med små barnen hela dagen helt själv, det var längesedan jag var det, Jonas har åkt för att fixa sista strulet på andra bilen så den kan komma hem nån gång. Ska alldeles strax ge barnen en kvällsfika och sen blir det sängen för deras del medans jag ska påbörja en ny bok kanske. =D Har en som ligger o väntar på mig =)

MEn jag skulle behöva blir klar med annat först, får se jag kanske delar in kvällen lite! =D


Den 10 juni kommer min efterlängtade serie att börja igen och jag kan inte längta mer!!! Jag vill se fortsättningen NU PÅ EN GÅNG!!!


Näe, nu ska jag göra lite nytta och se till att barnen kommer i säng!! Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards