My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under april 2015

Av Malin Skogström - 23 april 2015 21:28

? mums!!!!

Av Malin Skogström - 23 april 2015 07:35

Bra jobb... Gott på jobbet... Mumsigt!!
Föreläsning i eftermiddag. Ska bli sååå spännande. :-D
Intensiv beteendeterapi vid autism.

Av Malin Skogström - 22 april 2015 16:18

Promenad med blåst!!!!

Av Malin Skogström - 22 april 2015 08:31

Börjar 9 idag och det känns lite ovant, jag brukar ju börja tidigare när jag jobbar på skola, som jag gör nu. Just nu befinner jag mig i kvissleby, platsen där jag trivs som mest! Jag älskar verkligen att vara här!
Idag har jag inget kvällsjobb men då blir det besök av bästa vänner istället. Hon har varit till utlandet och hade lite presenter till barnen. Så det blir väl lite allmän utdelning idag. Hehe.

I helgen ska jag jobba och nästa helg ska jonas jobba. :-P men helgen efter det DÅ är vi lediga tillsammans! :-D

Helgen som var då åkte vi till himlabadet hela lilla familjen. Jag, Jonas o båda barnen. Det var sååå himla mysigt! Var där redan tidigt på morgonen och det var såklart lite folk där trots att det var söndag men inte så många. :-)
Matilda är så himla rädd för vatten, innan hon vant sig, ungefär lagom tills vi ska åka hem har hon kommit igång ordentligt med badandet, men kaspian är så himla van att han bara slänger sig i vattnet. :-) täbkte att vi ska åka o bada snart igen. :-)

Ska försöka åka snart igen. :-)
Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan börja min dag! Alla som läser får ha en bra dag!!!
Ikväll är det greys anatomi!! Glöm inte det!! ?

Av Malin Skogström - 20 april 2015 06:58

Idag blev det uppsatt hår! Slipper det bli blött på jobbet. ;-)

Av Malin Skogström - 11 april 2015 14:45

Skönt väder
Inviger nya jackan, från jobbet.
Bra dag!
Trevlig helg allesammans!!

Av Malin Skogström - 10 april 2015 16:34

Jobb jobb jobb

Av Malin Skogström - 8 april 2015 08:14

Jag har en bästa vän, som jag kan ringa 24-7.
Jag har en bästa vän, som ofta kommer med goda råd o tips.
Jag har en bästa vän, som jag älskar, oavsett dåliga sidor(alla har dem,jag med;-) )
Jag har en bästa vän, som står ut med mina långa utdragningar på teorier till varför allt händer.
Jag har en bästa vän, som älskar mig för den jag är (trots dåliga sidor).
Jag har en bästa vän, som är världens bästa vän!!!

Men nu är min bästa vän utom ringradie, vilket gör det lite jobbigt. För igår, då skulle jag verkligen behöva prata av mig, spy lite galla och bara kunna fråga min bästan vän hur det är!
Så nu säger jag till min bästa vän att, du får du se till att göra det bäst av din resa, njuta bäst du kan så får vi prata och träffas när du kommer hem!!!!
Saknar dig!!! Älskar dig!!! Vi ses när du kommer hem!!! <3

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards