My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under november 2015

Av Malin Skogström - 30 november 2015 17:13

Ny vecka, snart ny månad.
Sitter på jobbet o funderar. Kom på att jag har bara fyra arbetspass kvar för i år, om man räknar med idag. Ska ha lite semester i jul o nyår sååå skönt o verkligen välbehövt.
Idag ska jag handla på vägen hem. Sen blir det lugnt.
Imorn ska jag plugga som bara den! Klar med mån-tis idag, men ska göra resten av veckan oxå.

Bebis:
Fortfarande cravings på paprika. Helt underbart gott!!!
Sparkarna börjat bli tydligare! Så kul, nu känner Jonas ännu tydligare och det är så mysigt!jag har fått en ingivelse på vad kah tror att det möjligtvis kan vara för kön, så nu återstår det att se vem som kan ha rätt om den saken!

Träffade en gammal bekant i lördags och fick eöwtt oväntat grattis, blev glatt överraskad, finna dem som jag faktisk träffar oftare än så som inte ens sagt det. Det är roligt hur folk verkligen inte kan glädjas åt andra!

Nu ska jag återgå till mitt, alla som läser får ha det bra.

Av Malin Skogström - 29 november 2015 13:58

Första gången!!!

Av Malin Skogström - 26 november 2015 20:08

Hm, knepiga som bara den!!
Men såååå gott!!!

Paprika, dipp o färsk blomkål.

Av Malin Skogström - 26 november 2015 14:29

Men ändå kallt... Nyss tagit en välbehövd promenad med gizmo!
Skönt att komma in i värmen med rosiga kinder för att dricka lite varmt innan jah ska jobba.
Inga har jag bakat bröd, igen. Så skönt tar göra det med jämna mellanrum, blir så mycket billigare!
Imorgon är det "black friday", vad tror ni, kommer det vara överöst med folk i birsta, det tror jag! Ska till läkaren imorn och prata om lite sjukintyg, se hur vi ska göra nu. Känner mig varken sämre eller bättre. Så jag skulle gissa på att det förblir det samma året ut.
Nej, slappa lite, sen äta tidig middag innan jobbet kallar!!
Ha en bra kväll alla som läser, men inte vågar erkänna att de gör det. Haha!!

Av Malin Skogström - 23 november 2015 20:59

Jul.. <3

Av Malin Skogström - 19 november 2015 20:39

Min dag blev superbra! Det kunde jag inte tror igår kan jag lova! Förmiddag med bästa vännen som hade paket, eftermiddagen hos lillebrorsa o hans tjej som bjöd på kaffe fika, jobba en stund o sedan komma hem till nybakat, vakna barn.som gjort fika teckningar samt blommor från min man!! En.helt underbar födelsedag!!!! ? ?? ? Tack för idag!!!!!

Av Malin Skogström - 19 november 2015 17:25

Idag fick jag sms imorn där det stod:
Idag=Världstoalettdagen. Tack för att du älskar din toalett och bara spolar ner kiss, bajs och toapapper! Läs mer på mittsverigevatten.se/default.aspx?id=4428

Det är ju ett jätte bra sätt att fira sin födelsedag på!! Haha!!

Jag fick spendera min dag med världens bästa vän! Med mysfika, umgänge och bara ta de lugnt. Det var jättemysigt.
Efter det blev jag bjuden på kaffe hos svägerskan samt lillebror som oxå fyller år idag! Mys!!!
Nu sitter jag på jobbet och ska avverka tre timmar innan jag ska hem o mysa med min make!! En superbra dag!!

Imorn blir det en sväng till Alen för lite jobb. Ska bli kul att träffa dem alla, längesedan nu!!
Alla som läser få ha en bra kväll det ska jag ha som nu är ett år äldre!! :-)

Av Malin Skogström - 18 november 2015 12:29

Imorn är det 19 november och det brukar komma lite snö till dess, om det så är bara att det snöar men inte stannar så bör det komma tills dess, har gjort det flera år i rad så jag håller tummarna för att det ska komma imorn oxå, eller i alal fall att det ska snöa lite. =D


Idag har jag gjort sista uppgiften till skolan för den här veckan och det känns skönt, så då kan jag ta det lugnt resten av veckan, behöver bara hålla koll så att upgifterna blir godkända!


På fredag ska jag ta ett pass på Alen, var längesedan jag var där men ska bli kul även om det bara är en dag. Spännande o se hur barnen samt all personal har det. =D


Imorn är det ju  min födelsedag då. Får se hur många som kommer ihåg det! 

Känns så himla tråkigt att det inte kan komma någon o fika på söndag när vi har tänkt o ha lite drop in fika, men mamma o Tommy har redan firat mig, Ingrid o Marita lika så, även lillebror och hans sambo har gjort det, vi gjorde ju det allihopa samtidgt! Så firad har jag blivit, men skulle vara roligt om det ändå kunde hända något mer den här helgen eller imorn i alla fall!!!


Imorn är det fotografering på dagis, hade det inte varit för det så skulle jag nog haft dem hemma o bett jonas sluta lite tigdigare så vi kunde äta tillsammans innan jag ska jobba men nu går inte det riktigt. :/ Aja, kommer fler födelsedagar.


Från o med fredag tänker jag bröja julpynta, eller ja, jag har ju redan börjat, fast det är ju bara med två små tomtar, men nu till helgen så kommer resten att komma fram! Trött på allt det här mörker som är, vill ha snö, vill ha vinter, vill ha julstämmning! 


Mamma ska komma förbi snart, tänkte bjuda henne på kaffe, hon kommer inte hit lika ofta längre, inte nu när hon kan tvätta och duscha hemma, då behöver hon inte komma hit så regelbundet. 


Båda barnen är klippta och tillsnyggade tills imorn, Kaspian av Bästa Lenitha och Matilda har varit till frisören lite svårare med ej tjej tycker jag o även Lenitha!


Igår firade jag 1 år som Partylite konsult. Kan inte riktigt fatta att jag har varit igång ett helt år, tiden går fort när man har roligt.


Är i vecka 22 nu och det känns som att det går sakta fram just nu, men jag känner rörelser varje dag och kan bara längatr tills den lilla ska komma ut. Vi har ju inte kollar könet den här gången så vi kan inte förköpa en massa saker som vi tänkt att den lilla ska ha, men lite kan man alltid fixa. Matilda har bestämmt att det lilla ska få en snutte av henne så då får hon väl köpa det då. =D Så himal kul när dem är så med på vad det är som händer! 

Tror Matilda är den som längtar mest!! Som hon har tjatat efter ett syskoin, en bebis!! Ska bli kul hur hennes reaktion blir då den här bebisen kanske inte rä vad hon föreställt sig! =D


Nej! Nu ska jag göra mig klar så jag bara kan åka på jobbet när mamma åker härifrån, 

Alla som läser får ha en bra dag! =D


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards