My Alpha Lambda Iota Ny

Alla inlägg under augusti 2015

Av Malin Skogström - 31 augusti 2015 17:45

Mysigt!!

Av Malin Skogström - 30 augusti 2015 15:27

Den 24 augusti började skolan, men jag har haft en vecka hemma, med lite olika uppgifter som skulle göras, imorn ska vi ha innevecka, vilket betyder att jag ska få träffa alla människor som jag sett på videos samt chattat med! Kommer vli så spännande!

Börjar 10:30 imorn så lite sovmorgon får jag, men det tar ju nästan en hel timme att åka nu när vi har flytta till njurunda! =)


Idag blir vardgasrummets tapeter klar! ska bli skönt att få ett vardagsrum att kunna vara i! =) Tommy har hjälpt Jonas att tapetsera, dem har gjort det bra! Stort tack till Tommy för all hjälp! 

Får bli till att inreda det när jag inte har skola! =P 


Börjar på ordning i köket nu i alla fall, bara en låda kvar att packa upp sen är alla kökslådor tömda, ompackade eller undan ställda, för att dem ej skall användas. 


Klädkammaren eller "walk-in-closet"-en börjar bli klar, skall bara sortera upp allt som är där inne, 2 säckar kvar att packa upp samt lite som är utspritt i övrig vardagsrumslådor för att de inte skulle bli så tungt fyllde vi på med lite mjuka saker i varje låda! =) 


Barnens rum var det första som blev någorlunda klart, är lite saker kvar att packa upp men det är saker som dem inte behöver än! =P 


Ikväll skall jag bara ta det lugnt, slappa med en film och lite lösgodis som är kvar från i fredags för imorn blir det skolan på riktigt! Då kanske jag inte hinner slappa förrens på fredag igen! =P 


Det är skönt att ha en egen tomt kan jag lova! Barnen är ute mer än dem kunde förrut, dem leker på studsmattan, det är även en lugn gata så dem kan sköta sig själva här ute, dem cyklar upp o ner längs gatan som är en återvändsgränd och kommer det en bil går dem båda tvp in till sidan och står där tills bilen har stannat där den skall stanna! =)


Nu ska jag återgå till lite uppackning inna jag ska laga mat! 

Alla som läser får ha en fortsatt trevlig söndag, samt bra slut på augusti månad, på tisdag börjar höstmånaderna! =P

Av Malin Skogström - 30 augusti 2015 15:15

Nu har jag ringt till MVC, bokat min första tid, lite spännande, det känns som att det verkligen är på riktigt nu!

Jag mår superbra numera, jag behöver fortfarande äta frukost ganska tidigt när jag vaknat eller helst direkt. men jag mår inte illa, jag kräks inte! är sååååå skönt! 

Jag kissar lite oftare, men det gör mig inget! 

Jag är enlig mina beräkningar i vecka 10, 9+5 idag för att vara exakt. 


Finns inte så himla mycket mer att skriva denna gången, men det kommer väl fler inlägg antar jag! =)


Slut på hemligheter för denhär gången! 

Av Malin Skogström - 28 augusti 2015 20:54

Candyworld

Av Malin Skogström - 28 augusti 2015 20:39

Snart så!!!

Av Malin Skogström - 28 augusti 2015 10:32

Det jag blivit flytt, skola och nu tar vi lite bus för barnen som avbrott i allt stök hemma!!!
#Candyworld

Av Malin Skogström - 25 augusti 2015 12:33

Tvättmaskinen äntligen inkopplad!
Diskmaskinen saknar en koppling annars är den oxå klar!
Internet o tv är snart färdigkopplat.
Ojoj, massa småfix innan man har det fungerande hemma.
Vardagsrummet har inga tapeter, dem är på väg ner, ska få upp nya innan nästa helg tänkte vi. ;-)

Skolan började igår, första veckan är en hemma vecka, lite småfix att förbereda varje dag men sååå spännande. På måndag får jag äntligen träffa alla dessa människor som jag ska plugga tillsammans med.

Imorn blir det en vända till tippen med skräp från gamla lägenheten, sen ska den lämnas till städarna på torsdag o fredag blir det slutbesiktning. Ska bli skönt att kunna släppa över den helt!!!

Nu ska jag återgå till allt plock o fix här hemma så vi får lite klart!!!

Alla som läser får ha en fortsatt skön augusti!!

Av Malin Skogström - 22 augusti 2015 21:33

Ligger i en omonterad säng som ligger på golvet, men den är här i alla fall.
Vi har fått hit alla stora möbler och alla lådor, tog hela dagen, i stort sett. Men jonas skall åka en eller två vändor imorn oxå, sen är allt här!!!! 


Nu ska vi bara få ordning oxå!!! Shit! Äntligen!!! Fy vad skööönt!!



BTW!! Så har jag dessutom semester!!!!  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards